Каталог товарів
Каталог товарів

Гарантія і сервіс

Сервіс-відділ розташований за адресою: м. Київ, вул.Вадима Гетьмана 6, ТРЦ Космополіт.

Графік роботи cервіс-відділу:

  • Пн-Пт: 10:00-19:00
  • Сб-Нд: Вихідний

Графік роботи сервіс-консультанта:

  • Телефон: (044) 392-84-04
  • Пошта: service@telemart.ua
  • Пн-Пт: 09:00-18:00
  • Сб-Нд: Вихідний

Гарантія передбачає безкоштовне усунення дефекту, який виник з вини виробника протягом гарантійного терміну.

Підтвердженням гарантії служить товарний чек або видаткова накладна, і гарантійний талон із зазначенням номера замовлення, найменування виробу, серійного номера, і терміну гарантії.

Термін гарантії на продукцію залежить від сервісної політики виробника або імпортера.

Тривалість гарантійного терміну на конкретний товар ви можете побачити на нашому сайті в картці цього товару.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Для оформлення гарантійного звернення вам необхідно оформити заявку в одному з наших шоурумів або в телефонному режимі, в якій потрібно вказати номер замовлення і максимально докладно описати суть звернення.

Залежно від вашого місцезнаходження і моделі товару ми запропонуємо найбільш простий і швидкий алгоритм передачі товару в СЦ.

Зверніть увагу, що послуги служби доставки з пересилання товарів вагою до 5 кг для гарантійного обслуговування в обидві сторони сплачуються покупцем, від 5 кг - сплачує магазин (проте упаковка товару на відділенні здійснюється за рахунок покупця).

Товари, що не підлягають сервісному обслуговуванню, або пройшли діагностику, яка не виявила заявлену несправність - повертаються назад за рахунок покупця.

Під час передачі товару в наш магазин, або в сервісний центр, не забудьте додати:

  • гарантійний талон;
  • чек (копія);
  • сервісну заяву.

Ми продаємо технічно складні вироби, а отже товар буде відправлений на експертизу в сервісний центр, який визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку, товар буде відремонтовано безкоштовно або, при неможливості ремонту, ми замінимо товар на новий, або повернемо кошти. Максимальний термін ремонту складає 14 днів. Однак термін ремонту може збільшитися на час, необхідний для діагностики, транспортування в сервісний центр, і на термін поставки запчастин у разі їх відсутності.

Якщо неприємності сталися внаслідок неправильної експлуатації (механічні пошкодження, зірвані пломби, вплив рідин, занадто високої або занадто низької температури, використання неліцензійного ПЗ і т.д.) товар знімається з гарантійного обслуговування, і ремонт можливий тільки за рахунок покупця.

Чому сервісний центр може відмовити в обслуговуванні

  • Якщо порушено збереженість пломб та/або стікерів.
  • Якщо є механічні пошкодження або термоелектричні пошкодження.
  • Якщо були порушені правила використання товару.
  • Якщо виявлені сліди розтину або ремонту.
  • Якщо гарантійний талон заповнений невірно або присутні виправлення.
  • При природному зносі товару.
  • При пошкодженнях, викликаних аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі.

Повернення і обмін товару

З умовами повернення і обміну товарів можно ознайомитись на сторінці.