Каталог
Акція
До будь-якої повної конфігурації ПК отримуй послугу збирання у подарунок
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
content
content
content
Обране Порівняння

Гарантія та сервіс


Графік роботи сервіс-консультанта:

  • Пошта: service@telemart.ua
  • Пн-Пт: 09:00-18:00
  • Сб-Нд: Вихідний

Що таке гарантія?

Гарантія передбачає безкоштовне усунення дефекту, який виник з вини виробника протягом гарантійного терміну.

Підтвердженням гарантії служить товарний чек або видаткова накладна, і гарантійний талон із зазначенням номера замовлення, найменування виробу, серійного номера, і терміну гарантії.

Термін гарантії на продукцію залежить від сервісної політики виробника або імпортера.

Тривалість гарантійного терміну на конкретний товар ви можете побачити на нашому сайті в картці цього товару.

1) Створити сервісну заявку згідно Інструкції

2) Підготувати товар до передачі на сервісне обслуговування, підготувати список документів згідно Вимог

3) Передати товар на сервісне обслуговування.

Це можна зробити:

Надіслати перевізником Нова Пошта

До отримання приймаються виключно ТТН зі способом доставки "Склад-Склад" (відправлені з відділення до відділення), без включеної до вартості послуги упаковки.

Необхідно проконтролювати правильність заповнення реквізитів. Якщо будуть допущені помилки, ми не зможемо забрати товар.

Реквізити одержувача:

Обов'язково оформляти на Юр. Особу! Спершу подавати код ЄДРПОУ, потім номер телефону!

Код ЄДРПОУ: 42316322

с. Петропавлівська Борщагівка, Відділення №1

Одержувач: ТОВ "ТМР"

тел: (067) 400-08-80; (056) 790-84-24

Контактна особа: Гарантійний Тарас Григорович

4) Надіслати номер ТТН на електронну пошту service@telemart.ua

 Забрати посилку ми зможемо тільки при наявності номера ТТН.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Для оформлення гарантійного звернення вам необхідно оформити заявку в телефонному режимі, в якій потрібно вказати номер замовлення і максимально докладно описати суть звернення.

Залежно від вашого місцезнаходження і моделі товару ми запропонуємо найбільш простий і швидкий алгоритм передачі товару в СЦ.

Зверніть увагу, що послуги служби доставки з пересилання товарів вагою до 5 кг для гарантійного обслуговування в обидві сторони сплачуються покупцем, від 5 кг - сплачує магазин (проте упаковка товару на відділенні здійснюється за рахунок покупця).

Товари, що не підлягають сервісному обслуговуванню, або пройшли діагностику, яка не виявила заявлену несправність - повертаються назад за рахунок покупця.

Під час передачі товару в наш магазин, або в сервісний центр, не забудьте додати:

  • гарантійний талон;
  • чек (копія);
  • сервісну заяву.

Ми продаємо технічно складні вироби, а отже товар буде відправлений на експертизу в сервісний центр, який визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку, товар буде відремонтовано безкоштовно або, при неможливості ремонту, ми замінимо товар на новий, або повернемо кошти. Максимальний термін ремонту складає 14 днів. Однак термін ремонту може збільшитися на час, необхідний для діагностики, транспортування в сервісний центр, і на термін поставки запчастин у разі їх відсутності.

Якщо неприємності сталися внаслідок неправильної експлуатації (механічні пошкодження, зірвані пломби, вплив рідин, занадто високої або занадто низької температури, використання неліцензійного ПЗ і т.д.) товар знімається з гарантійного обслуговування, і ремонт можливий тільки за рахунок покупця.

Гарантійним обслуговуванням займаються офіційні сервісні центри, авторизовані виробниками.

У разі виявлення недоліків ноутбука протягом гарантійного терміну Ви можете передати товар на гарантійний ремонт в авторизований сервісний центр зі списку сервісних центрів.

Якщо у Вашому місті немає сервісного центру, який обслуговує товар, Ви можете передати товар для гарантійного обслуговування в магазині TELEMART.UA, або відправити нам товар через компанію перевізника, а TELEMART.UA передасть його в авторизований сервісний центр.

Для передачі товару в сервісний центр необхідно мати гарантійний талон і розрахунковий документ.

Нижче наведено перелік сервісних центрів різних виробників:

  • Якщо порушено збереженість пломб та/або стікерів.
  • Якщо є механічні пошкодження або термоелектричні пошкодження.
  • Якщо були порушені правила використання товару.
  • Якщо виявлено сліди відкриття або ремонту.
  • Якщо гарантійний талон заповнений невірно або присутні виправлення.
  • При природному зносі товару.
  • При пошкодженнях, викликаних аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі.

Повернення і обмін товару

З умовами повернення і обміну товарів можно ознайомитись на сторінці.

Кешбек