Актуальні вакансії
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому і в Тернополі. Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов’язано.
За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії. TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів в сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу та кіберспорту.
TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов’язані з комп’ютерами.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо спеціаліста у відділ сервісного обслуговування — вулиця Велика Кільцева, 4А, біля швидкісного трамваю
Якщо ти:
- маєш бажання працювати з технікою
- знаєш технічні особливості організації ПК, його архітектури та складових
- вмієш обслуговувати комплектуючі (чистка, заміна витратних матеріалів)
- знаєш методи тестування комп`ютерних комплектуючих
- розумієш особливості технічного обслуговування та модернізації ПК
- знаєш особливості ремонту ПК, вмієш виявляти та діагностувати проблематику працездатності ПК
- маєш бажання розвиватися та вчитися новому
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата 28 000 грн. (cтавка 18 000 грн + KPI 10 000 грн)
- графік: 5/2
- випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
- наставництво від колег та керівництва
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
Якщо ти маєш досвід роботи в продажах та ентузіазм до комп’ютерної техніки, запрошуємо тебе приєднатися до нашої команди!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому і в Тернополі. Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов’язано.
За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії. TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів в сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу та кіберспорту.
TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов’язані з комп’ютерами.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого категорійного менеджера, що спеціалізується у категорії - ноутбуки і готовий принести свій досвід та запропонувати нові шляхи розвитку партнерських відносин.
Ми пропонуємо:
- конкурентну заробітну плату: ставка + приємний бонус
- можливість працювати віддалено
- корпоративні курси, хаби знань
- офіційне працевлаштування
- відсутність бюрократії
- графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00. Вихідні сб-нд
Попередній досвід та навички:
- досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді (розвиток категорії - ноутбуки)
- англійська - Upper-Intermediate (B2)
- досвід роботи з великими асортиментами товарів та постачальниками
- здатність проводити детальний аналіз продажів, ринкових трендів, конкурентів і споживчих уподобань для формування ефективної стратегії управління категоріями
- вміння працювати з фінансовими показниками, складати бюджети, планувати витрати і доходи, а також управляти рентабельністю категорій
- досвід в управлінні відносинами з постачальниками, веденні переговорів про умови співпраці, забезпечення безперебійного постачання товарів та контролю за якістю продукції.
- здатність до глибокого аналізу даних і тенденцій для прийняття обґрунтованих рішень
Що маєте робити:
- участь у плануванні показників компанії/відділу:
аналіз результатів минулих періодів та врахування тенденцій ринку для вдосконалення планування показників
контроль бюджету на закупівлі, забезпечення відповідності витратам та планам - ведення проєктних завдань
- прийняття рішень, що стосуються розширення асортименту, запуску нових продуктів або змін у постачанні товару
- реалізація плану закупівель, що відповідає комерційним цілям компанії
- аналіз ринкових тенденцій та прогнозування попиту на продукцію
- розробка та впровадження асортиментної матриці для кожного магазину з урахуванням локальних потреб і ринкових умов, трендів
- аналіз показників продажів, обороту та прибутковості товарів для оптимізації асортименту
- встановлення і підтримка ефективних ділових відносин з вендорами, постачальниками для забезпечення своєчасного і якісного надходження товарів, повернення неактуальних залишків, проведення перемовин
- розробка та реалізація ініціатив для підвищення ефективності процесів і досягнення бізнес-цілей компанії
- оцінка ризиків і прийняття обґрунтованих рішень у складних або форс-мажорних обставинах
Надсилайте резюме, дзвоніть, пишіть, чекаємо на вас!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому і в Тернополі. Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов’язано.
За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії. TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів в сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу та кіберспорту.
TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов’язані з комп’ютерами.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку із структурними змінами, ми шукаємо керівника відділу сервісу у м.Київ, який готовий принести свій досвід та запропонувати нові шляхи розвитку сервісного відділу.
Ми пропонуємо наступні умови:
- заробітна плата складається зі ставки і бонусної частини, та становить 40 000 гривень
- офіційне працевлаштування
- відсутність бюрократії, наставництво керівника
- підтримку HR-команди як під час адаптації, так і після
- графік роботи з 10:00 до 19:00, 5/2 (субота, неділя вихідні)
Попередній досвід та навички:
- досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років
- глибоке розуміння комп'ютерного обладнання
- досвід у ремонті, діагностиці та налаштуванні комп'ютерного обладнання
- знання сучасних інструментів для тестування та діагностики обладнання
- розуміння основ менеджменту
- клієнтоорієнтованість
- лідерські якості
- гнучкість та адаптивність
- комунікативні навички
Ваші зони відповідальності:
- розвиток та впровадження нових ідей по покращенню клієнт-сервісу
- управління командою - розробка системи мотивації, розподіл задач між членами команди
- контроль якості наданих послуг відділом, які мають відповідати стандартам компанії
- діагностика та виявлення потреб клієнтів
- управління залишками товарів на складі підприємства, проведення інвентаризації
- управління бюджетом відділу
- виконання послуг по ремонту, діагностиці та налаштуванні комп'ютерного обладнання
Чим ми цікаві:
- роботу в компанії, що динамічно розвивається
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
Надсилайте резюме, дзвоніть, пишіть, чекаємо на вас!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому і в Тернополі. Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов’язано.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу і кіберспорту. Займаємось улюбленою справою більше 13 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди продавця-консультанта комп'ютерної техніки у шоурум в місті Києві у ТЦ “Cosmo Multimall”.
Ваші зони відповідальності:
- здійснення продажів задля досягнення поставлених планів та цілей
- обслуговування клієнтів згідно стандартів, прописаних та узгоджених в компанії, прийом сервісних звернень
- проведення інвентаризації продукції та основних залишків
- прийом, тестування, відправка Trade-in товару
- збірка і тестування техніки, надання необхідних технічних регламентованих послуг
- прийом та відправка переміщень (товару)
- робота з касою: внесення готівки в замовлення, термінальна оплата, еквайрінгова оплата, повернення, інкасація
- оформлення повернення
- дотримання чистоти і порядку торгового залу: викладка товару, актуальність цінників, контроль наявності ігор на робочих місцях
Чого ми чекаємо від вас:
- досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року
- висока комунікабельність та навички продажу
- знання комп’ютерної техніки - обов'язково
- вміння працювати в команді і бути відповідальним
- бажання розвиватися та вчитися новому
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: 25 000−30 000 грн. (ставка+бонуси)
- 4/2 10:00-18:00 (2 дні), 13:00-21:00 (2 дні)
- випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
- наставництво від колег та керівництва
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
Якщо ти маєш досвід роботи в продажах та ентузіазм до комп’ютерної техніки, запрошуємо тебе приєднатися до нашої команди!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Робота в компанії
Ми шукаємо однодумців в команду фанатів комп’ютерної індустрії.
Наша ціль: комп'ютер у кожен дім!
Зробити так, щоб в кожному домі був комп’ютер від TELEMART.UA.
Наша місія: комп'ютер – це просто!
Ми робимо все для того, щоб наші клієнти уникли труднощів у підборі та використанні комп’ютера.
Ми шукаємо таких самих захоплених і небайдужих людей, у яких комп'ютерна техніка і все, що з нею пов'язано, викликає жвавий інтерес і душевне тремтіння.
Як і в кожній команді однодумців, у нас є цінності, які допомагають нам розвиватися і досягати поставленої мети.
Наші цінності:
- Поважати колег та їх труд.
- Розділяти успіхи всієї команди.
- Допомагати і підтримувати колег в їх роботі.
- Відкрито ділитися своїми ідеями.
Слідуючи цим цінностям, ми змогли побудувати сильну команду професіоналів своєї справи.
З нами:
- Легко зростати та розвиватися.
- Комфортно працювати в дружній атмосфері.
- Весело відпочивати.
- Робота з насолодою і гарна оплата.
Якщо ви відчуваєте в собі сили і бажання бути частиною нашої команди, маєте можливість нам допомогти стати краще - чекаємо ваше резюме у вільній формі за адресою: hr@telemart.ua
Долучайся до команди TELEMART.UA, з нами цікаво!