Каталог
Акція
До будь-якої повної конфігурації ПК отримуй послугу збирання у подарунок
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
content
content
content
Обране Порівняння

Актуальні вакансії

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.

Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому і в Тернополі. Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов’язано.

За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії. TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів в сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу та кіберспорту.

TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов’язані з комп’ютерами.

Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо спеціаліста у відділ сервісного обслуговування — вулиця Велика Кільцева, 4А, біля швидкісного трамваю

Якщо ти:

  • маєш бажання працювати з технікою
  • знаєш технічні особливості організації ПК, його архітектури та складових
  • вмієш обслуговувати комплектуючі (чистка, заміна витратних матеріалів)
  • знаєш методи тестування комп`ютерних комплектуючих
  • розумієш особливості технічного обслуговування та модернізації ПК
  • знаєш особливості ремонту ПК, вмієш виявляти та діагностувати проблематику працездатності ПК
  • маєш бажання розвиватися та вчитися новому

Що ми пропонуємо:

  • заробітна плата 28 000 грн. (cтавка 18 000 грн + KPI 10 000 грн)
  • графік: 5/2
  • випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
  • наставництво від колег та керівництва

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

Якщо ти маєш досвід роботи в продажах та ентузіазм до комп’ютерної техніки, запрошуємо тебе приєднатися до нашої команди!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.

Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому і в Тернополі. Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов’язано.

За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії. TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів в сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу та кіберспорту.

TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов’язані з комп’ютерами.

Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого категорійного менеджера, що спеціалізується у категорії - ноутбуки і готовий принести свій досвід та запропонувати нові шляхи розвитку партнерських відносин.

Ми пропонуємо:

  • конкурентну заробітну плату: ставка + приємний бонус
  • можливість працювати віддалено
  • корпоративні курси, хаби знань
  • офіційне працевлаштування
  • відсутність бюрократії
  • графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00. Вихідні сб-нд

Попередній досвід та навички:

  • досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді (розвиток категорії - ноутбуки)
  • англійська - Upper-Intermediate (B2)
  • досвід роботи з великими асортиментами товарів та постачальниками
  • здатність проводити детальний аналіз продажів, ринкових трендів, конкурентів і споживчих уподобань для формування ефективної стратегії управління категоріями
  • вміння працювати з фінансовими показниками, складати бюджети, планувати витрати і доходи, а також управляти рентабельністю категорій
  • досвід в управлінні відносинами з постачальниками, веденні переговорів про умови співпраці, забезпечення безперебійного постачання товарів та контролю за якістю продукції.
  • здатність до глибокого аналізу даних і тенденцій для прийняття обґрунтованих рішень

Що маєте робити:

  • участь у плануванні показників компанії/відділу:
    аналіз результатів минулих періодів та врахування тенденцій ринку для вдосконалення планування показників
    контроль бюджету на закупівлі, забезпечення відповідності витратам та планам
  • ведення проєктних завдань
  • прийняття рішень, що стосуються розширення асортименту, запуску нових продуктів або змін у постачанні товару
  • реалізація плану закупівель, що відповідає комерційним цілям компанії
  • аналіз ринкових тенденцій та прогнозування попиту на продукцію
  • розробка та впровадження асортиментної матриці для кожного магазину з урахуванням локальних потреб і ринкових умов, трендів
  • аналіз показників продажів, обороту та прибутковості товарів для оптимізації асортименту
  • встановлення і підтримка ефективних ділових відносин з вендорами, постачальниками для забезпечення своєчасного і якісного надходження товарів, повернення неактуальних залишків, проведення перемовин
  • розробка та реалізація ініціатив для підвищення ефективності процесів і досягнення бізнес-цілей компанії
  • оцінка ризиків і прийняття обґрунтованих рішень у складних або форс-мажорних обставинах

Надсилайте резюме, дзвоніть, пишіть, чекаємо на вас!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.

Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому і в Тернополі. Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов’язано.

За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії. TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів в сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу та кіберспорту.

TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов’язані з комп’ютерами.

Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

У зв’язку із структурними змінами, ми шукаємо керівника відділу сервісу у м.Київ, який готовий принести свій досвід та запропонувати нові шляхи розвитку сервісного відділу.

Ми пропонуємо наступні умови:

  • заробітна плата складається зі ставки і бонусної частини, та становить 40 000 гривень
  • офіційне працевлаштування
  • відсутність бюрократії, наставництво керівника
  • підтримку HR-команди як під час адаптації, так і після
  • графік роботи з 10:00 до 19:00, 5/2 (субота, неділя вихідні)

Попередній досвід та навички:

  • досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років
  • глибоке розуміння комп'ютерного обладнання
  • досвід у ремонті, діагностиці та налаштуванні комп'ютерного обладнання
  • знання сучасних інструментів для тестування та діагностики обладнання
  • розуміння основ менеджменту
  • клієнтоорієнтованість
  • лідерські якості
  • гнучкість та адаптивність
  • комунікативні навички

Ваші зони відповідальності:

  • розвиток та впровадження нових ідей по покращенню клієнт-сервісу
  • управління командою - розробка системи мотивації, розподіл задач між членами команди
  • контроль якості наданих послуг відділом, які мають відповідати стандартам компанії
  • діагностика та виявлення потреб клієнтів
  • управління залишками товарів на складі підприємства, проведення інвентаризації
  • управління бюджетом відділу
  • виконання послуг по ремонту, діагностиці та налаштуванні комп'ютерного обладнання

Чим ми цікаві:

  • роботу в компанії, що динамічно розвивається
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

Надсилайте резюме, дзвоніть, пишіть, чекаємо на вас!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Робота в компанії


Ми шукаємо однодумців в команду фанатів комп’ютерної індустрії.

Наша ціль: комп'ютер у кожен дім!

Зробити так, щоб в кожному домі був комп’ютер від TELEMART.UA.

Наша місія: комп'ютер – це просто!

Ми робимо все для того, щоб наші клієнти уникли труднощів у підборі та використанні комп’ютера.

Ми шукаємо таких самих захоплених і небайдужих людей, у яких комп'ютерна техніка і все, що з нею пов'язано, викликає жвавий інтерес і душевне тремтіння.

Як і в кожній команді однодумців, у нас є цінності, які допомагають нам розвиватися і досягати поставленої мети.

Наші цінності:

  • Поважати колег та їх труд.
  • Розділяти успіхи всієї команди.
  • Допомагати і підтримувати колег в їх роботі.
  • Відкрито ділитися своїми ідеями.

Слідуючи цим цінностям, ми змогли побудувати сильну команду професіоналів своєї справи.

З нами:

  • Легко зростати та розвиватися.
  • Комфортно працювати в дружній атмосфері.
  • Весело відпочивати.
  • Робота з насолодою і гарна оплата.

Якщо ви відчуваєте в собі сили і бажання бути частиною нашої команди, маєте можливість нам допомогти стати краще - чекаємо ваше резюме у вільній формі за адресою: hr@telemart.ua

Долучайся до команди TELEMART.UA, з нами цікаво!

Кешбек