Питання, що часто задаються
Як оформити замовлення?
Через кошик:
Оберіть товар та натисніть кнопку «Купити». Після цього, у вікні, натисніть «Оформити замовлення». Введіть дані, виберіть зручний спосіб оплати та доставки. Після оформлення замовлення менеджер зв'яжеться з вами протягом години або до 11-ї ранку наступного дня, якщо замовлення оформлено не в робочий час, щоб уточнити деталі.
По телефону:
Час прийому замовлень:
Пн-Пт: 09:00 - 20:00
Сб-Нд: 10:00 - 20:00
До яких населених пунктів здійснюється доставка?
Ми доставляємо до всіх населених пунктів, де є працююче відділення Нова Пошта або Укрпошта.
Як я можу оплатити своє замовлення?
На даний момент ми приймаємо такі форми оплати:
- Оплата готівкою
- Оплата на Р/Р
- Післяплата
- Оплата карткою онлайн
- Оплата карткою при отриманні товару
- Безготівкова оплата для юридичних осіб
- Оплата частинами monobank
- Оплата частинами від ПриватБанку
- Плати пізніше
Детальну інформацію про умови оплати можна отримати у розділі "Оплата".
Як здійснюється доставка у містах Київ, Дніпро, Львів та Харків?
- Самовивіз із магазину (Київ, Дніпро, Харків, Львів)
- Доставка у діюче відділення Нова Пошта або Укрпошта
- У поштомати Нова Пошта
- Кур'єром до дверей службою Нова Пошта чи Укрпошта
- Кур'єром TELEMART.UA у Києві
Детальну інформацію про способи доставки можна отримати у розділі "Доставка".