Бесплатная доставка Новой почтой от 2000 грн
Каталог
Все ОЗУ
Акция
На ПК EVOLVE by ASUS и все ноутбуки ASUS "Покупка частями" до 12 месяцев от mono
До конца: 00 Дней 00 Часов 00 Минут 00 Секунд
content
content
content
Избранное Сравнение

Що робити, коли комп не бачить новий SSD?

05.12.2023

Щойно купили новий SSD-накопичувач, але ваш ПК / ноутбук його не бачить? Що робити? Може, віднести диск назад у магазин та обміняти на справний?

Якщо у вас виникла така ситуація, це зовсім не означає, що накопичувач пошкоджений. Можливо, що його просто треба ініціалізувати на новому пристрої. У даному випадку – на вашому комп'ютері. Справа в тому, що диск не може ініціалізувати себе сам. Нам потрібно самим зробити це.

Для Windows 7, 8 і 10 алгоритм дій однаковий. Виконайте наступні кроки:

  • Увійдіть у меню “Пуск” та введіть слово “Диск” у пошуковик.
  • З'явиться кілька пунктів меню, один з яких - “Створення та форматування розділів жорсткого диску”. Виберіть його.

  • Перед вами меню з переліком дисків, які є в наявності у вашому ПК або ноуті. Якщо новий SSD невизначений, він буде відображатися у окремому розділі невизначених накопичувачів. Оберіть цей диск і вибирайте рядок “Створити простий том”.

  • Тепер постійно у кожній новій вкладці тисніть "Далі", поки диск не буде ініціалізовано.

Готово! Ось ви вже навчились самостійно ініціалізувати SSD-накопичувач! І не треба витрачати час та нерви на повернення товару, адже він з самого початку був справний.

Як змінити літеру диска у "Керуванні дисків"

Іноді для того, щоб комп’ютер “побачив” новий SSD-шник, допоможе інший алгоритм:

  • Виконайте кроки 1-3 з минулої інструкції. Перед вами виникне вкладка, де перелічені всі накопичувачі або жорсткі диски. Серед них може бути і ваш SSD, який не відображається при під’єднанні до ПК або ноутбука. Найімовірніше, йому було присвоєно неправильну літеру. Відкрийте контекстне меню та натисніть кнопку “Змінити букву”.
  • У новій вкладці також натисніть “Змінити”. Вибираємо відповідну літеру зі списку, підтверджуємо дію.

У разі виникнення питань звертайтесь до наших спеціалістів TELEMART.UA за безкоштовною консультацією: +38 (067) 400-08-80 щодня з 10:00 до 20:00.

Вам может быть интересно