Скидки на ПК, ноутбуки и периферию до -45%
Каталог
Акция
К любой полной конфигурации ПК получай услугу сборки в подарок
До конца: 00 Дней 00 Часов 00 Минут 00 Секунд
Акция
На геймерские ноутбуки Dream Machines действуют Back to School скидки до 14 000 грн
До конца: 00 Дней 00 Часов 00 Минут 00 Секунд
content
content
content
Избранное Сравнение

Публічна оферта про надання сервісних послуг


1. Загальні положення

1.1. Інтернет-магазин telemart керуючись Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів», Правилами побутового обслуговування населення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 року №614, в чинних редакціях, а також іншими нормативно-правовими актами України, діючи на підставі статей 633, 641, 642 Цивільного кодексу України на постійній основі оголошує публічну пропозицію укласти договір про надання послуг. (далі - Договір). Пропозиція стосується необмеженого кола фізичних осіб і діє на постійній основі. Договір укладається за допомогою засобів дистанційного зв'язку, зокрема з використанням сайту Інтернет-магазину telemart.ua (далі – Інтернет-магазин), на нижчевикладених умовах.

1.2. Використання особою в будь-якому вигляді сайту Інтернет-магазину (в тому числі, але не виключно, огляд інформації, здійснення ідентифікації за допомогою персонального логіна та пароля, участь у бонусних програмах, акціях, заповнення заявок, форм, заповнення форми замовлення) є безумовною згодою з усіма положеннями та умовами даної публічної оферти, а також підтвердженням факту надання інформації відповідно до вимог частини другої статті 13 Закону України «Про захист прав споживачів».

1.3. Оформлення Замовлення на сайті інтернет-магазину свідчить про прийняття особою пропозиції укласти публічний договір і прирівнюється до укладення Договору за умови отримання особою підтвердження такого Замовлення від Інтернет-магазину. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання. Для збереження Договору у формі, що унеможливлює зміну змісту Замовник самостійно використовує функціонал браузера для збереження сторінки.

2. Поняття і визначення

2.1. Використані в тексті даного публічного договору терміни мають наступні значення:

  • «Обладнання Замовника» - обладнання, що належить фізичній особі, яка вирішила укласти даний договір, на праві особистої власності, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.
  • «Товар TELEMART» - вироби, аксесуари, комплектуючі та супровідна продукція, інформація про які представлена на сайті Інтернет-магазину у відповідних розділах, і які фізична особа придбає відповідно до умов публічної оферти, що розміщена за посиланням.
  • «Обладнання» - термін, що об'єднує визначення “Обладнання Замовника” та “Товар TELEMART”
  • «Інтернет-магазин» - Інтернет-сайт, створений для організації дистанційного способу оформлення Замовлення та укладення Договору купівлі-продажу Товарів, Даного договору про надання послуг за допомогою засобів дистанційного зв'язку із використанням мережі Інтернет та телекомунікаційних мереж.
  • «Замовник» - фізична особа, яка шляхом повного та беззастережного прийняття даної оферти уклала даний Договір про надання послуг.
  • «Виконавець»/«Продавець Товару TELEMART» - перелік суб’єктів, що розміщує пропозиції для покупців на сайті Інтернет-магазину.
  • «Послуги» - перелік і вартість послуг за посиланням
  • «Замовлення» - дія Замовника, що полягає у виборі відповідної послуги на сайті інтернет-магазину TELEMART за посиланням та натисканні «ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ», або безпосередньо фізичне звернення Замовника до працівників Виконавця в будь-якому магазині TELEMART. Натискаючи «ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ» на сайті інтернет-магазину чи підписуючі Акт приймання-передачі у приміщенні магазину Замовник підтверджує, що він ознайомлений та приймає умови даної Оферти.
  • «Підтвердження Виконавця» - повідомлення, що відправляє Виконавець за допомогою мессенджера Viber чи іншого мессенджера на контактний номер Замовника , а також у особистий кабінет Замовника на сайті інтернет-магазину з інформацією про номер замовлення та його статус.

3. Предмет Договору

3.1. Договір регулює правовідносини щодо надання послуг Виконавцем Замовнику щодо Обладнання.

Замовник замовляє з переліку запропонованих Виконавцем послуг щодо Обладнання, а Виконавець зобов’язується за плату надати замовленні послуги.

Виконавець виконує послугу самостійно, або із залученням відповідних спеціалістів, за дії яких несе відповідальність перед Замовником.

4. Порядок надання послуг щодо «Обладнання Замовника»

4.1. Замовник, в розділі послуги за посиланням обирає потрібну йому послугу з переліку наявних та натискає «ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ»

4.2. Виконавець, отримавши Замовлення, розглядає можливість надання обраної послуг та протягом 24 годин зв'язується із Замовником для уточнення даних щодо Обладнання Замовника та погодження замовлення.

4.3. Замовник, отримавши підтвердження Виконавця, протягом 3 днів з дати підтвердження замовлення, має передати Обладнання Замовника Виконавцю за Актом приймання-передачі, який готує Виконавець в момент прийняття Обладнання Замовника. Передача Обладнання Замовника відбувається в приміщенні Виконавця, або в приміщенні Замовника, у випадку обрання відповідної послуги виїзного обслуговування. Виконавець у присутності Замовника оглядає Обладнання Замовника на наявність видимих дефектів, при необхідності проводить вхідне тестування.

4.4. З моменту підписання Акту приймання-передачі Обладнання Замовника ризик випадкової загибелі Обладнання Замовника несе Виконавець. У випадку знищення чи пошкодження Обладнання Замовника, Виконавець відшколовує Замовнику завдані збитки.

4.5. Після виконання замовленої послуги, Виконавець повідомляє Замовника про готовність Замовлення, шляхом направлення відповідного повідомлення за допомогою месенджера Viber чи іншого мессенджера на контактний номер Замовника та в особистий кабінет Замовника на сайті магазину TELEMART.

4.6. Замовник, отримавши повідомлення про готовність послуги та Обладнання до видачі, зобов’язаний забрати Обладнання у Виконавця протягом 10 календарних днів з дати повідомлення.

4.7. У випадку порушення Замовником п.4.6. даного Договору, стягується плата за зберігання Обладнання в розмірі 1% від вартості Обладнання за кожний день прострочення отримання Обладнання у Виконавця.

4.8. Порушення Замовником п.4.6. даного Договору більше ніж 100 календарних днів буде означати відмову Замовника від Обладнання на користь Виконавця без компенсації його вартості. В такому випадку Виконавець отримує право розпорядження Обладнанням на власний розсуд, включаючи право на утилізацію або продаж третім особам.

5. Порядок надання послуг щодо Товару TELEMART

5.1. Купуючи товар в магазині TELEMART, Замовник має можливість одразу замовити послугу для Товару TELEMART та отримати Товар вже з виконаною послугою.

5.2. Виконавець, отримавши Замовлення, розглядає можливість надання обраної послуги, та протягом 24 годин надає підтвердження можливості надання обраної послуги.

5.3. Виконавець інформує Замовника про статус замовлення шляхом направлення відповідного повідомлення за допомогою месенджера Viber чи іншого мессенджера на контактний номер Замовника та в особистий кабінет Замовника на сайті магазину TELEMART.

5.4. Після виконання замовленої послуги, Виконавець повідомляє Замовника про готовність Замовлення, шляхом направлення відповідного повідомлення за допомогою месенджера Viber чи іншого мессенджера на контактний номер Замовника та в особистий кабінет Замовника на сайті магазину TELEMART.

6. Вартість та умови оплати

6.1. Вартість послуг зазначається в розділі https://telemart.ua/ua/service/ або зазаначені в картці відповідного товару на сайті TELEMART.UA У випадку необхідності придбання запчастин, комплектуючих, програмного забезпечення, тощо, Виконавець, може потребувати передоплати Замовника в розмірі від 10 до 100 % від вартості Товару TELEMART.

Оплата проводиться в національній валюті України в будь-який спосіб з наведених на сайті.

6.2. Остаточний розрахунок проводиться під час передачі Обладнання Замовнику.

7. Права та обов'язки сторін

7.1. Замовник зобов'язаний:

  • надавати Виконавцю свої дійсні дані.
  • передати Виконавцю Обладнання Замовника, вільне від будь-яких прав третіх осіб.
  • передати Виконавцю Обладнання Замовника, вільне від будь-якої особистої інформації та баз даних, що могли зберігатись в пам’яті такого Обладнання
  • передати Виконавцю Обладнання Замовника у чіткій відповідності до даних, описаних в Замовленні.
  • у випадку замовлення послуги з гравіювання зображення, напису, чи іншої кастомізації, нести відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності.
  • оплатити надані Виконавцем послуги.

7.2. Замовник має право:

  • вільного вибору послуги.
  • відстежувати статус замовлення в особистому кабінеті на сайті інтернет-магазину TELEMART
  • вимагати від Виконавця виконання умов Оферти.
  • відмовитися від отримання маркетингових повідомлень.
  • вимагати усунення виявлених недоліків

7.3. Виконавець зобов'язаний:

  • Надати якісно та в обумовлені строки послуги Замовнику.
  • нести відповідальність за збереження Обладнання, а у випадку пошкодження компенсувати його вартість протягом 10 днів з моменту отримання відповідної вимоги.
  • усунути виявлені недоліки протягом 10 днів з моменту отримання відповідної вимоги та Обладнання
  • виконати свої зобов’язання щодо Товару TELEMART відповідно до умов публічної оферти та цієї оферти

7.4. Виконавець має право:

  • відмовитись від надання послуги, у випадку порушення Замовником даної Оферти, зокрема, у випадку якщо Обладнання Замовника не відповідає характеристикам, що зазначені у Замовленні, вимагати від Замовника відшкодування збитків, завданих порушенням умов Договору;
  • використовувати технології для збирання та зберігання інформації про Замовника. Це може включати в себе запис одного або декількох куки або анонімних ідентифікаторів. Виконавець також може використовувати куки й анонімні ідентифікатори при взаємодії Замовників з послугами, запропонованими партнерами;
  • направляти Замовнику повідомлення про персональні рекомендації, персональні знижки та пропозиції, новини та акції, про хід виконання замовлення чи розгляду звернення.

8. Відповідальність сторін

8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов Договору в порядку, передбаченому Договором та чинним законодавством України.

8.2. Виконавець не несе відповідальності:

  • за зміст і правдивість інформації, що надається Замовником при оформленні Замовлення;
  • за наслідки передачі Замовником своїх мережевих ідентифікаторів - IP, MAC-адреси, логіна та пароля третім особам.
  • за зміст інформації, що може бути виявлена на Обладнанні Замовника. Обов’язок з очищення чи форматування дисків лежить на Замовнику. Укладаючи даний договір Замовник надає право Виконавцю вільно розпоряджатись будь-якою інформацією, що може бути виявлена в Обладнанні Замовника.

8.3. Замовник особисто несе відповідальність за надання своїх дійсних даних, а також використання та схоронність логіна та пароля до свого облікового запису в Інтернет-магазині. Здійснюючи реєстрацію на сайті Замовник вказує свої достовірні та дійсні прізвище, ім’я, по-батькові, контактні дані, та іншу інформацію, необхідну для укладення Договору. Замовник несе відповідальність за достовірність інформації, наданої ним в формі реєстрації на сайті та зобов’язується підтримувати її в актуальному стані. Виконавець не несе відповідальності за невиконання своїх зобов'язань через недійсність та / або неактуальність даних, наданих Замовником. Зобов'язання Виконавця щодо повідомлення Замовника вважаються виконаними належним чином при направленні таких повідомлень за контактними даними, наданими Замовником.

8.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від обов’язку виконання умов Договору до припинення дії таких обставин. Під обставинами непереборної сили для цілей Договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об'єктивно перешкоджають виконанню Договору, настання яких Сторони не могли передбачити і відвернути розумними способами.

8.5. Сторони зобов’язуються здійснювати всі необхідні дії для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів. Досудове врегулювання спору є обов'язковим.

8.6. У будь-якому випадку сума збитків та моральної шкоди, які можуть бути виплачені Замовнику у зв'язку з порушенням його прав (зокрема, у зв'язку з невиконанням Договору або його неналежним виконанням, іншими порушеннями прав Замовника) відповідно до ст. 22 Цивільного кодексу України, обмежена сумою вартості Обладнання.

8.7. Замовник несе повну відповідальність за юридичну чистоту Обладнання Замовника. У випадку пред'явлення претензій до Виконавця третіми особами, Замовник компенсує всі збитки та витрати Виконавця пов’язані із задоволенням таких претензій.

9. Дія договору та його розірвання

9.1. Договір вступає в силу з моменту його укладення і діє до повного виконання зобов'язань сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.

9.2. Замовник має право розірвати Договір до моменту фактичного початку надання Виконавцем послуги. В іншому випадку послуги мають бути оплачені.

9.3. Виконавець має право розірвати Договір у разі порушення Замовником умов Договору, зокрема у випадку невідповідності переданого Обладнання Замовника характеристикам, заявленим у Замовленні. В такому випадку Виконавець не приймає Обладнання, або повертає вже прийняте Обладнання Замовнику.

10. Інші умови

10.1. Замовник надає свою згоду на збір, обробку, зберігання, використання та передачу своїх персональних даних у зв’язку із виконанням Договору в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».

10.2. Інформація, що надається Замовником, є конфіденційною. Виконавець використовують інформацію про Замовника в цілях обробки Замовлення, направлення повідомлень Замовнику, гарантійного обслуговування Товару TELEMART, здійснення розрахунків та інших дій, необхідних для виконання Договору. Використовуючи сайт Інтернет-магазину Замовник надає дозвіл та однозначну згоду на обробку його персональних даних на умовах та в порядку виконання Договору, а також підтверджує ознайомлення з цією офертою, її прийняття та згоду з її змістом.

10.3. Звернення Замовника з претензіями та вимогами відбувається за контактами , що зазначені у відповідному розділі сайту Інтернет-магазину.

10.4. При використанні сайту Інтернет-магазину для направлення чи публікації відгуків та повідомлень Замовник особисто несе відповідальність за їх зміст. Відповідні тексти та доповнення до них не мають бути незаконними, шкідливим, загрозливим, наклепницьким, такими, що суперечать моральним нормам, порушують авторські права, пропагують ненависть і/або дискримінацію людей за расовою, етнічною, статевою, релігійною, соціальною, політичною ознаками, містять образи на адресу конкретних осіб або організацій, а також будь-яким іншим чином порушують чинне законодавство України. Замовник погоджуєтеся, що будь-яке повідомлення чи доповнення може бути видалене без його на те згоди, а також безоплатно використане на власний розсуд. Інтернет-магазин не несе відповідальності за будь-яку інформацію, розміщену покупцями та замовниками на сайті

 

Рефералка