Здавай старе залізо у Trade-In та отримуй додаткову знижку до 10%
Каталог
Акція
Оновлюйтесь на 4060 TI від MSI вигідно
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
Акція
На ігрову периферію HyperX знижки до 30%
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
content
content
content
Обране Порівняння

Інструкція з оформлення сервісних заявки

Сервісна заявка створюється з особистого кабінету зареєстрованого користувача.

Якщо Ви не зареєстровані, Вам необхідно зареєструватися і прив'язати потрібний замовлення до особистого кабінету обраним способом:

  • залишити свій запит по e-mail service@telemart.ua, звернення повинно бути з пошти, зазначеної в момент замовлення. Обов'язково вкажіть номери замовлень, які потрібно підв'язати.
  • Звернутися на гарячу лінію 067 400 08 80

1) В особистому кабінеті вибираємо розділ Мої сервісні заявки

2) Далі обираємо "Створити сервісну заявку":

  • У доступному переліку замовлень виберіть необхідне замовлення.
  • У самому замовленні вибираємо товар.
  • Якщо їх кілька - вибираємо той, для якого створюємо заявку.

3) Обираємо "Створити заявку" навпроти товару, за яким необхідне проведення гарантійного обслуговування

У разі, якщо цього товару більше, ніж 1 одиниця, з випадає рядки серійного номера вибираємо той, який хочемо передати в сервіс (обов'язково звірити відповідність серійного номера на пристрої, з тим, який вибрали з випадає рядки).

Якщо поле з серійним номером порожнє і редагування неможливо, це значить, що товар не має серійного номера, це також зазначено в гарантійному талоні.

4) Обираємо вимогу ( "Ремонт" або "Обмін") (*задля повернення грошових коштів обираємо вимогу"Обмін").

  • Для оформлення заявки на повернення та обмін потрібно заповнити заяву;
  • Для оформлення заявки на ремонт потрібно заповнити заяву.

Вимога "Обмін" доступно для вибору, якщо з моменту покупки пройшло не більше 14 днів.

Заповнюємо усі необхідні поля.

Якщо назад обладнання потрібно отримати через службу доставки, обираємо зручну адресу, номер відділення і т.д.

5) Коли всі поля заповнені, підтверджуємо оформлення заявки

6) У своєму особистому кабінеті Ви побачите номер сервісної заявки.

Партнерство