Інструкція з оформлення сервісних заявки
Сервісна заявка створюється з особистого кабінету зареєстрованого користувача.
Якщо Ви не зареєстровані, Вам необхідно зареєструватися і прив'язати потрібний замовлення до особистого кабінету обраним способом:
- залишити свій запит по e-mail service@telemart.ua, звернення повинно бути з пошти, зазначеної в момент замовлення. Обов'язково вкажіть номери замовлень, які потрібно підв'язати.
- Звернутися на гарячу лінію 067 400 08 80
1) В особистому кабінеті вибираємо розділ Мої сервісні заявки
2) Далі обираємо "Створити сервісну заявку":
- У доступному переліку замовлень виберіть необхідне замовлення.
- У самому замовленні вибираємо товар.
- Якщо їх кілька - вибираємо той, для якого створюємо заявку.
3) Обираємо "Створити заявку" навпроти товару, за яким необхідне проведення гарантійного обслуговування
У разі, якщо цього товару більше, ніж 1 одиниця, з випадає рядки серійного номера вибираємо той, який хочемо передати в сервіс (обов'язково звірити відповідність серійного номера на пристрої, з тим, який вибрали з випадає рядки).
Якщо поле з серійним номером порожнє і редагування неможливо, це значить, що товар не має серійного номера, це також зазначено в гарантійному талоні.
4) Обираємо вимогу ( "Ремонт" або "Обмін") (*задля повернення грошових коштів обираємо вимогу"Обмін").
- Для оформлення заявки на повернення та обмін потрібно заповнити заяву;
- Для оформлення заявки на ремонт потрібно заповнити заяву.
Вимога "Обмін" доступно для вибору, якщо з моменту покупки пройшло не більше 14 днів.
Заповнюємо усі необхідні поля.
Якщо назад обладнання потрібно отримати через службу доставки, обираємо зручну адресу, номер відділення і т.д.
5) Коли всі поля заповнені, підтверджуємо оформлення заявки
6) У своєму особистому кабінеті Ви побачите номер сервісної заявки.