Вимоги для підготовки товару до передачі на сервісне обслуговування
Ремонт обладнання
- сам товар в оригінальній упаковці в повному комплекті. Якщо товар наданий без оригінальної упаковки і комплекту, магазин залишає за собою право відмовити в гарантійному ремонті, вирішується за фактом отримання товару АСЦ (авторизований сервісний центр);
- копія гарантійного талона;
- копія чека (накладної).
Обмін або повернення грошових коштів (тільки протягом 14 днів з моменту покупки)
Якщо товар в магазині купували Ви:
- сам товар в оригінальній упаковці в повному комплекті. Товарний вигляд повинен бути збережений;
- копія гарантійного талона;
- гарантійний талон виробника - при наявності талона у комплекті;
- копія чека (накладної);
- оригінал заяви на обмін / повернення товару.
Якщо Ви купували товар на вторинному ринку:
- сам товар в оригінальній упаковці в повному комплекті. Товарний вигляд повинен бути збережений;
- оригінал гарантійного талона;
- гарантійний талон виробника - при наявності талона у комплекті;
- оригінал чека;
- оригінал заяви на обмін / повернення товару.
Якщо Ви передаєте товар перевізником, перед відправкою Вам необхідно ретельно упакувати товар відповідно до вимог перевізника.
Зробити це потрібно самостійно, або у відділенні перевізника за свій рахунок. До отримання приймаються виключно ТТН зі способом доставки "Склад-Склад" (відправлені з відділення до відділення), без включеної до вартості послуги упаковки.