Каталог
Акція
До будь-якої повної конфігурації ПК отримуй послугу збирання у подарунок
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
content
content
content
Обране Порівняння

Вимоги для підготовки товару до передачі на сервісне обслуговування

Ремонт обладнання

  • сам товар в оригінальній упаковці в повному комплекті. Якщо товар наданий без оригінальної упаковки і комплекту, магазин залишає за собою право відмовити в гарантійному ремонті, вирішується за фактом отримання товару АСЦ (авторизований сервісний центр);
  • копія гарантійного талона;
  • копія чека (накладної).

Обмін або повернення грошових коштів (тільки протягом 14 днів з моменту покупки)

Якщо товар в магазині купували Ви:

  • сам товар в оригінальній упаковці в повному комплекті. Товарний вигляд повинен бути збережений;
  • копія гарантійного талона;
  • гарантійний талон виробника - при наявності талона у комплекті;
  • копія чека (накладної);
  • оригінал заяви на обмін / повернення товару.

Якщо Ви купували товар на вторинному ринку:

  • сам товар в оригінальній упаковці в повному комплекті. Товарний вигляд повинен бути збережений;
  • оригінал гарантійного талона;
  • гарантійний талон виробника - при наявності талона у комплекті;
  • оригінал чека;
  • оригінал заяви на обмін / повернення товару.

Якщо Ви передаєте товар перевізником, перед відправкою Вам необхідно ретельно упакувати товар відповідно до вимог перевізника.

Зробити це потрібно самостійно, або у відділенні перевізника за свій рахунок. До отримання приймаються виключно ТТН зі способом доставки "Склад-Склад" (відправлені з відділення до відділення), без включеної до вартості послуги упаковки.

Кешбек