Нові ігри, які отримали підтримку технології DLSS в першій половині літа
У червні багато ігор отримали підтримку технології DLSS. Нагадаємо, ця технологія розроблена NVIDIA і підтримується відеокартами GeForce RTX. Технологія використовує штучний інтелект для поліпшення продуктивності і якості графіки.
На початку місяця вийшла Necromunda: Hired Gun разом з DLSS, а 3 червня вже No Man's Sky отримала DLSS. Патч з трасуванням променів і DLSS отримала 11 червня Persistence. Вже 14 червня Rainbow Six Siege стартувала разом з DLSS. А в Chernobylite була додана DLSS в останнє оновлення для раннього доступу, ще перед офіційним запуском гри, що був запланований на 28 липня.
22 червня LEGO Builder's Journey, раніше доступна тільки на мобільних платформах, ожила на ПК з поліпшеним фоновим затінюванням, глобальним освітленням, відображеннями і тінями з трасуванням променів, і технологією NVIDIA DLSS. До слова, LEGO Builder's Journey – перша в світі гра на Unity з трасуванням променів.
В цей же день геймери Linux отримали DLSS для ігор на базі API Vulkan через Valve Proton, що використовувати виділені тензорні ядра ШІ відеокарт GeForce RTX для збільшення частоти кадрів в DOOM Eternal, No Man's Sky і Wolfenstein: Youngblood.
Підтримка ігор DirectX з DLSS, що запускаються через Proton, з'явиться цієї осені.
29 червня DOOM Eternal отримала поліпшення зображення з трасуванням променів і підвищення продуктивності з DLSS.
Facepunch Studios додав підтримку NVIDIA DLSS в Rust 1 липня. Раніше, в травні, гра отримала підтримку технології Reflex, яка знизила час затримок системи до 38%, зробивши ігровий процес більш чуйним. З підтримкою NVIDIA DLSS і NVIDIA Reflex комп'ютери з GeForce RTX дозволять гравцям отримувати неперевершений досвід в Rust завдяки найвищому рівню продуктивності і максимально чуйному ігрового процесу.
Всього ж ігор з підтримкою DLSS вже більше 55 і цей список постійно росте. Вже 13 липня підтримку технології NVIDIA DLSS отримає Red Dead Redemption 2.