Актуальні вакансії
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Вінниці та Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо спеціаліста у відділ збірки ПК — вулиця Велика Кільцева, 4А, біля швидкісного трамваю
Ваші зони відповідальності:
- збірка і тестування комп'ютерів
- прийом, відправка переміщень замовлення
- опрацювання внутрішніх сервісних робіт
- виконання суміжних послуг до замовлення
- щомісячна інвентаризація
- підтримання порядку і чистоти в робочий зоні після опрацювання техніки
Якщо ти:
- маєш бажання працювати з технікою
- знаєш технічні особливості організації ПК, його архітектури та складових
- вмієш обслуговувати комплектуючі (чистка, заміна витратних матеріалів)
- знаєш методи тестування комп`ютерних комплектуючих
- розумієш особливості технічного обслуговування та модернізації ПК
- знаєш особливості ремонту ПК, вмієш виявляти та діагностувати проблематику працездатності ПК
- маєш бажання розвиватися та вчитися новому
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: від 25 000 — 35 000 грн.
- графік: 5/2 (вихідні плаваючі)
- випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
- наставництво від колег та керівництва
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Вінниці та Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Шукаємо комірника (приймальника товару) на склад — вулиця Велика Кільцева, 4А, біля села Петропавлівська Борщагівка.
Ми пропонуємо:
- випробувальний період — 1 місяць, заробітна плата — 18 000 грн. Після: ставка + бонусна частина. Максимальна сума може становити — 28 000 грн.
- своєчасну виплату заробітної плати
- на випробувальний період графік: 5/2, після випробувального: 2 дні через 2 дні по 12 годин (також розглядаємо індивідуальний графік)
- офіційне працевлаштування
- навчання від колег під час адаптації, допомога і наставництво від керівника
Попередній досвід та навички:
- знання комп'ютерних складових буде перевагою, але не є обов'язковим
- досвід роботи на складі з технікою також буде плюсом
- досвід роботи ведення обліку товару
- уважність, скрупульозність
Чим будете займатися:
- приймання товару на складі та його розміщення
- інвентаризація товару
- обробка замовлень
- збір і пакування замовлень для видачі
- підтримка чистоти на робочому місці
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Вінниці та Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого бізнес - аналітика котрий готовий принести свій досвід та ефективно впроваджувати рішення компанії.
Ми пропонуємо:
- конкурентну заробітну плату
- можливість працювати віддалено
- корпоративні курси, хаби знань
- офіційне працевлаштування
- відсутність бюрократії
- графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00. Вихідні сб-нд
Попередній досвід та навички:
- досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді
- рівень англійської мови - не нижче А2
- вміння писати технічні завдання
- знання SQL (вміння писати запити)
- знання BPMN, UML, DFD
- досвід роботи з e-commerce, ERP, CRM-системами
- розуміння роботи облікових систем типу 1С
- вміння працювати з API/Postman
- навички UX-прототипування (Figma або аналоги)
- досвід проєктної документації, написання інструкцій, патчноутів
- аналітичне та критичне мислення
- гнучкість і здатність працювати в умовах змін
Що маєте робити:
- збір, аналіз та формалізація бізнес-вимог замовника
- написання технічних завдань для розробки
- затвердження вимог і рішень з замовником і командою
- супровід команди розробки та тестування
- опис та документування бізнес-процесів в частині технічною роботи ПЗ
- реінжиніринг процесів, участь у трансформаційних ініціативах
- ведення супровідної документації: проєктна, інструкції, патчноути
- аналіз ефективності впроваджених рішень
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Вінниці та Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди технічного експерта контакт-центру (м. Дніпро, вул. Княгині Ольги 1).
Ваші зони відповідальності:
- глибока консультація та підбір товарів/послуг під потреби клієнта
- супровід клієнта щодо будь-яких процесів пов’язаних з його покупкою по телефону та шляхом листування (чати, пошта)
- післяпродажне обслуговування: питання по гарантії обміну, поверненню, технічні консультації
- 60% робота в лінії, 40% робота в чатах
- виконання плану продаж
- дотримання високого клієнтоорієнтованого підходу на всіх етапах ведення клієнтів
Чого ми чекаємо від вас:
- висока комунікабельність та навички продажу
- знання комп’ютерної техніки - обов’язково
- вміння працювати в команді та бути відповідальним
- бажання розвиватися та вчитися новому
- досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року буде перевагою
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, досягнення KPI)
- перший місяць - 20 000 грн. (передбачаємо навчання більшу частину періоду), далі — стандартна схема мотивації
- графік позмінний (09:00-18:00, 10:00-19:00, 11:00-20:00)
- адаптаційний період 3 місяці, котрий оплачується з першого дня
- випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
- гібридний формат роботи, але перші 2 місяці тільки офлайн
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
Якщо ти маєш ентузіазм до комп’ютерної техніки, запрошуємо тебе приєднатися до нашої команди! Чекаємо на резюме!
Рекрутер, Денис Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Вінниці та Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо виїзного майстра з ремонту та обслуговування ПК по м. Київ.
Ми пропонуємо:
- заробітна плата: фіксована ставка 25 000 грн + бонуси: 10% від наданих послуг, 10% від додатково проданих послуг та 1% від проданих товарів
- робочий автомобіль компанії для виїздів перевага — наявність власного авто: це спрощує логістику та передбачає підвищений рівень оплати (але не принципово)
- офіційне працевлаштування, гнучкий графік (2 вихідних на тиждень, окрім сб-нд), робочий день 10:00—19:00 (можливі не часті перепрацювання)
- корпоративні навчальні курси, хаби знань, відсутність бюрократії
Попередній досвід та навички:
- водійське посвідчення категорії B, упевнене керування авто з механічною коробкою
- практичний досвід збірки комп’ютерів, ремонту та обслуговування ПК, розуміння архітектури й складових систем
- вміння спілкуватися з клієнтами; перевагою буде досвід у продажах і навички презентації додаткових послуг
- гнучкість, ініціативність, здатність самостійно приймати рішення на виїзді
Основні обов’язки
Робота поєднує виїзди до клієнтів (приблизно 10 повних днів на місяць) та завдання у відділі збірки.
Під час виїздів:
- надання якісного сервісу клієнту
- діагностика та ремонт комп’ютерної техніки на місці
- налаштування, оптимізація, блоковий ремонт, встановлення та збірка компонентів
- допродаж додаткових послуг і товарів, приймання оплат (готівкових та безготівкових), внесення операцій в ERP-систему
- доставка й підйом товарів, необхідних для виконання послуг
У відділі збірки:
- збірка та тестування комп’ютерів під замовлення
- опрацювання внутрішніх сервісних робіт і суміжних послуг
- прийом та відправка переміщень, щомісячна інвентаризація
- підтримання порядку на робочому місці
Якщо ти маєш ентузіазм до комп’ютерної техніки, запрошуємо тебе приєднатися до нашої команди! Чекаємо на резюме!
Рекрутер, Денис Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Вінниці та Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого мерчендайзера котрий готовий принести свій досвід та ефективно впроваджувати рішення компанії.
Ми пропонуємо:
- конкурентну заробітну плату
- можливість працювати віддалено
- корпоративні курси, хаби знань
- офіційне працевлаштування
- відсутність бюрократії
- графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00. Вихідні сб-нд
Попередній досвід та навички:
- досвід роботи від 1-го року
- знання основ мерчендайзингу: планограми, FIFO, правила викладки
- розуміння специфіки товарних груп
- вміння працювати з Excel/Google Sheets для ведення звітності
- базові навички аналізу продажів
- володіння технікою ефективної фотофіксації (для звітності)
- увага до деталей, акуратність
- організованість та вміння працювати за стандартами
- комунікабельність: взаємодія з постачальниками, менеджерами, колегами в залі
- ініціативність та проактивність. Досвід надання пропозицій щодо покращення викладки та просування товарів
Що маєте робити:
1. Викладка та презентація товару:
- організація викладки продукції, відповідно до стандартів компанії, вимог постачальників та планограм
- забезпечення наявності цінників, акційних та POS-матеріалів
- аналіз ефективності впроваджених рішень
2. Контроль товарного асортименту:
- перевірка наявності товару на полицях та складі
- вчасне інформування категорійних менеджерів/закупівельників про потребу в дозамовленні
- виявлення slow-moving позицій і пропозиції щодо їх просування
3. Маркетинг та акції:
- підготовка та реалізація акційних викладок
- контроль за оновленням рекламних матеріалів
- взаємодія з постачальниками щодо промо-матеріалів та спеціальних умов
- участь у реалізації маркетингових заходів, спеціальних промоакцій
4. Аналітика та звітність:
- фотозвітність та письмова звітність щодо стану викладки
- аналіз продажів по викладеним категоріям
- надання пропозицій щодо покращення візуальної презентації товару
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Вінниці та Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Бухгалтера з первинної документації (м. Дніпро, вул. Святослава Хороброго, 12).
Чим будете займатись:
- архівування паперових та електронних первинних документів
- перевірка документів на коректність, та наявність обов'язкових реквізитів
- запит відсутніх первинних документів
- створення ТТН та Довіреностей (за потребою)
- створення та друк подорожніх листів
- друк та архівування внутрішніх документів
Необхідні знання:
- вільне володіння 1C, MeDoc, Вчасно, офісними програмами ПК
- розуміння плану рахунків в бухгалтерському обліку
- знання правил документування господарських операцій
- навички впорядкування документів
Що ми пропонуємо:
- стабільну виплату заробітної плати
- щорічна премія за результатами року
- графік: 5/2 (субота, неділя вихідні), з 9:00 до 18:00, офісний формат роботи
- випробувальний період — 3 місяці, котрий оплачується
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід, тож чекаємо на ваше резюме!
Рекрутер, Денис Telegram
Робота в компанії
Ми шукаємо однодумців в команду фанатів комп’ютерної індустрії.
Наша ціль: комп'ютер у кожен дім!
Зробити так, щоб в кожному домі був комп’ютер від TELEMART.UA.
Наша місія: комп'ютер – це просто!
Ми робимо все для того, щоб наші клієнти уникли труднощів у підборі та використанні комп’ютера.
Ми шукаємо таких самих захоплених і небайдужих людей, у яких комп'ютерна техніка і все, що з нею пов'язано, викликає жвавий інтерес і душевне тремтіння.
Як і в кожній команді однодумців, у нас є цінності, які допомагають нам розвиватися і досягати поставленої мети.
Наші цінності:
- Поважати колег та їх труд.
- Розділяти успіхи всієї команди.
- Допомагати і підтримувати колег в їх роботі.
- Відкрито ділитися своїми ідеями.
Слідуючи цим цінностям, ми змогли побудувати сильну команду професіоналів своєї справи.
З нами:
- Легко зростати та розвиватися.
- Комфортно працювати в дружній атмосфері.
- Весело відпочивати.
- Робота з насолодою і гарна оплата.
Якщо ви відчуваєте в собі сили і бажання бути частиною нашої команди, маєте можливість нам допомогти стати краще - чекаємо ваше резюме у вільній формі за адресою: hr@telemart.ua
Долучайся до команди TELEMART.UA, з нами цікаво!