Зустрічайте TELEMART та Марті у Івано-Франківську вже 08.11!
Каталог
Акція
Купуйте акційні планшети Apple iPad 2025 в "Оплату частинами" до 10 платежів
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
Акція
До будь-якої повної конфігурації ПК отримуй послугу збирання у подарунок
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
Акція
Бери зараз – плати частинами! На акційні ПК EVOLVE та HEXO - оплата частинами до 12 місяців
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
content
content
content
Обране Порівняння

На будь-який товар в нашому магазині надається гарантія терміном від двох тижнів до 10 років в залежності від гарантійної політики виробника. Точний термін гарантії вказаний в картці кожного товару. Під час покупки, з товаром і чеком ви отримуєте гарантійний талон, який дає право на безкоштовний ремонт протягом всього терміну гарантії. У тому випадку, якщо товар експлуатувався з порушенням правил, гарантійний ремонт не проводиться.

Ми працюємо відповідно до закону про захист прав споживачів. Будь-який товар Ви можете повернути, або обміняти протягом 14-ти днів з моменту покупки. 

Звертаємо Вашу увагу, що, відповідно до закону України, поверненню підлягає товар, який не був у вживанні і на якому відсутні сліди використання: потертості, відколи, подряпини (для мобільних телефонів на лічильнику розмов повинно бути не більше 5 хвилин, ПО не оновлювалося і т.д.). Товар повинен бути в повній комплектації, а цілісність упаковки і всіх її частин має бути збережена.

Для повернення товару покупець повинен при собі мати:

  • товар в повній комплектації;
  • гарантійний талон з печаткою нашого магазину;
  • чек, який підтверджує факт оплати.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • порушена збереженість пломб та / або стікерів;
  • присутні механічні пошкодження;
  • були порушені правила використання, наведені в експлуатаційних документах;
  • виявлені сліди відкриття або ремонту;
  • гарантій талон заповнено невірно або присутні виправлення.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос товару;
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Більш точні умови гарантійного обслуговування вказані безпосередньо в гарантійному талоні.

Якщо у Вашому місті немає авторизованого сервісного центру, Ви можете вислати товар нам тим самим способом, яким Ви його отримали, і ми самі передамо його в сервісний центр. 

Рефералка