Весенние скидки на технику и комплектующие
Каталог
Акция
Празднуем весну вместе! На сетевое оборудование ASUS скидки до 13%
До конца: 00 Дней 00 Часов 00 Минут 00 Секунд
Акция
Бесплатная доставка на картриджи ColorWay и PrintPro
До конца: 00 Дней 00 Часов 00 Минут 00 Секунд
content
content
content
Избранное Сравнение

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуги «Екстра заміна»

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕЛЕ-СВІТ" від імені та за рахунок ТОВ “Праймстарт” (далі – Сервіс-провайдер) на підставі договору доручення від 30.09.2020 р. № 2/20 , керуючись ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу фізичних осіб приєднатися до даного Договору шляхом оплати Ціни послуг Сервіс-провайдера для отримання послуги «Екстра заміна» відповідно до умов даного Договору.

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. У цьому договорі терміни вживаються у такому значенні:

1.1.1. Обладнання: товар, що придбаний Клієнтом у Магазині.

1.1.2. Послуга «Екстра заміна»: надання замість обладнання з недоліками, такого самого або аналогічного нового обладнання, що забезпечується у межах Ціни обладнання Клієнта, або нарахування бонусів у межах Ціни обладнання Клієнта у порядку та на умовах, встановлених даним Договором.

1.1.3. Ціна обладнання Клієнта – вартість обладнання Клієнта, що визначається за чеком (чеками) на його придбання у момент придбання обладнання Клієнтом у Магазині. Індексація ціни обладнання Клієнта не здійснюється та не може бути здійснена за жодних умов, ані на індекс інфляції, ані на курс іноземних валют тощо.

1.1.4. Магазин – магазини «TELEMART.UA».

1.1.5. Бонуси – бали, що нараховуються клієнту виходячи із ціни Обладнання Клієнта на його бонусний рахунок та надають Клієнту право на придбання обладнання замість Обладнання із недоліком, що було передане Сервіс-провайдеру. Обмін бонусів на готівкові або безготівкові кошти неможливий.

1.2. За даним Договором Сервіс-провайдер зобов’язується забезпечити Клієнту надання послуг «Екстра заміна» (далі – послуги) у порядку та на умовах, передбачених даним Договором.

1.3. Даний Договір є договором приєднання відповідно до статті 634 Цивільного кодексу України. Клієнт приєднується до даного Договору в цілому шляхом оплати ціни послуг Сервіс-провайдера, що свідчить про повне та безумовне прийняття (акцепт) Клієнтом усіх умов даного Договору.

1.4. Клієнту надається можливість приєднатися до даного Договору у Магазині під час придбання або замовлення Обладнання. Ознайомитись з умовами Договору Клієнт може на офіційному веб-сайті Магазину https://telemart.ua/.

1.5. Факт приєднання Клієнта до договору фіксується у гарантійному талоні до Обладнання. Послуга «Екстра заміна» нерозривно пов’язана із конкретним Обладнанням.

2. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

2.1. Сервіс-провайдер має право надавати Послуги особисто або шляхом залучення для надання Послуги третіх осіб, при цьому Сервіс-провайдер залишається відповідальним за належне надання Послуги Клієнту за даним Договором.

2.2. Сервіс-провайдер надає Послуги, передбачені умовами цього Договору, на підставі отриманої від Клієнта Заяви на надання послуги «Екстра заміна» у порядку, що визначений даним Договором.

2.3. Для того, щоб скористатися Послугою Клієнт звертається в Магазин для передачі Обладнання Сервіс-провайдеру або направляє Обладнання Сервіс-провайдеру поштою. Разом із обладнанням із недоліком, Клієнт надає наступні документи: - оригінал гарантійного талону на Обладнання (від виробника обладнання та / або від магазину). - копію чека про оплату ціни обладнання та Послуги «Екстра заміна»; - заяву на надання послуги «Екстра заміна».

2.4. Різницю між чинною на дату надання Послуги ціною нового обладнання у Магазині та Ціною обладнання Клієнта сплачує Клієнт самостійно. Обмін обладнання Клієнта на готівкові або безготівкові кошти неможливий. Послуга не розповсюджується на витратні матеріали та на аксесуари. Сервіс-провайдер звільняється від обов’язку надання Послуги та повертає передане обладнання Клієнту за наявності в обладнанні:

а) недоліків, які були викликані будь-яким програмним забезпеченням, включаючи операційні системи;

б) механічних пошкоджень корпусу, а саме сколів, вм’ятин, тріщин;

в) ознак потрапляння в середину обладнання вологи, будь-яких речовин, сторонніх предметів, комах або тварин;

г) ознак стороннього втручання та/або спроб некваліфікованого ремонту; д) наявність ознак використання із порушеннями правил експлуатації;

е) наявності причин, які визначені виробником як випадки, на які не розповсюджується дія офіційної гарантії виробника.

2.5. Документом, що підтверджує перехід обладнання від Клієнта до Сервіс-Провайдера та стан Обладнання, є документ про здійснення пересилання, отриманий у відповідному відділенні поштового оператора та/або Заява на надання послуги «Екстра заміна», підписана між Сервіс-провайдером (його представником) та Клієнтом. Клієнт має право перед відправленням обладнання запросити у представника поштового оператора провести зовнішній огляд обладнання і вказати у накладній коментар про візуальний стан обладнання, та здійснити фотофіксацію зовнішнього стану обладнання, при цьому така фотофіксація включає:

- фотографування серійного номеру обладнання;

- зазначення на кожній фотографії обладнання дати створення такої фотографії, яка має співпадати з датою відправлення обладнання Сервіс-провайдеру.

Усі претензії до Сервіс-провайдера щодо зовнішнього стану Обладнання Клієнта, переданого поштою, після його повернення Клієнту з підстав, зазначених у Договорі, приймаються до розгляду тільки при наданні Клієнтом накладної з відповідним коментарем про візуальний стан обладнання та вищезазначеними фотографіями зовнішнього стану обладнання.

2.6. При зверненні Клієнта з метою отримання Послуги до Магазину для передачі Обладнання Сервіс-провайдеру, продавець-консультант Магазину, за дорученням Сервіс-провайдера, проводить огляд Обладнання та фіксує його стан у Заяві на надання послуги «Екстра заміна».

2.6.1. Обладнання передається Сервіс-провайдеру у повній комплектації зі збереженням оригінальної упаковки.

2.7. Протягом п’яти робочих днів з дня отримання від Клієнта Обладнання з недоліком з усіма необхідними документами згідно Договору, Сервіс-провайдер повинен перевірити відповідність обладнання Договору, та прийняти рішення щодо можливості надання Послуги «Екстра заміна» згідно цього Договору. На той час, коли обладнання проходить діагностику, інше обладнання у користування Клієнту не надається.

2.8. При прийнятті рішення про надання Послуги «Екстра заміна», Сервіс-провайдер приступає до надання Послуги, шляхом забезпечення надання Клієнту можливості придбання такого самого Обладнання замість обладнання з недоліком. У випадку відсутності такого самого обладнання Клієнт має право обрати серед товарів Магазину аналогічне Обладнання із наступною компенсацією різниці вартостей між ціною обладнання Клієнта та ціною аналогічного Обладнання. При відсутності задовільного для Клієнта аналогічного Обладнання Клієнт має право отримати нарахування бонусів на свій бонусний рахунок або очікувати надходження необхідного Обладнання.

2.9. Термін надання Сервіс-провайдером Послуги складає п’ять робочих днів з дня прийняття рішення про надання послуги «Екстра заміна». У випадку, коли надання Послуги у зазначений термін є неможливим через відсутність такого самого або аналогічного нового обладнання, термін надання Послуги може бути продовжений Сервіс-провайдером із обов’язковим повідомленням про це Клієнта.

2.10. При отриманні Послуги Клієнтом підписується Акт приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує виконання Сервіс-провайдером своїх обов’язків за даним Договором у повному обсязі.

2.11. Послуга Сервіс-провайдера надається щодо однієї одиниці Обладнання Клієнта однократно.

2.12. В випадку розірвання договору купівлі продажу щодо обладнання в порядку ч.2 ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» повернення сплаченої вартості Послуги не здійснюється і послуга вважається наданою в повному обсязі без зауважень Клієнта.

3. ЦІНА ПОСЛУГ

3.1 Ціна Послуг Сервіс-провайдера за даним Договором дорівнює 10% від Ціни обладнання Клієнта.

4. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

4.1 Термін дії Договору починається з моменту його укладення (оплата Ціни Послуг Сервіс-провайдера) та діє до моменту фактичного надання Послуги Клієнту, що підтверджується підписанням Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.

4.2 Після закінчення терміну дії даного Договору Договір вважаться припиненим.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

5.1. Цей Договір підлягає регулюванню та тлумачиться відповідно до чинного законодавства України.

5.2. Будь-які спори та розбіжності, що прямо або опосередковано стосуються чи випливають з цього Договору, Сторони можуть вирішувати шляхом переговорів.

5.3. Будь-який спір, що виникає відносно цього Договору та/або у зв’язку з ним, і не може бути вирішений Сторонами шляхом переговорів, підлягає передачі на розгляд і остаточне вирішення до органів судової влади України у порядку підсудності, встановленої чинним законодавством України.

6. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ)

6.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо вказане невиконання являється наслідком обставин непереборної сили чи випадку, які перебували поза волею і контролем Сторін (пожежа, стихійне лихо, епідемії, війни, військові операції будь-якого характеру, блокади, страйк тощо) (далі – форс-мажорні обставини).

6.2. Якщо вищевказані обставини тривають більше сорока календарних днів, кожна зі Сторін вправі припинити подальше виконання своїх зобов'язань по цьому Договору.

6.3. Сторона, для якої наступили форс-мажорні обставини, зобов'язана протягом 3-х (трьох) робочих днів з моменту настання цих обставин повідомити іншу Сторону про це, вказавши орієнтовний термін (строк) дії і закінчення форс-мажорних обставин, а також вжити заходів для зменшення збитків другої Сторони.

6.4. Належним доказом наявності форс-мажорних обставин є довідка Торгово-промислової палати України або іншого уповноваженого державного органу.

7. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

7.1. Цей Договір розповсюджує свою дію на територію України.

7.2. Умови Договору визначаються Сервіс-провайдером самостійно у відповідності до вимог чинного законодавства України. Сервіс-провайдер залишає за собою право у будь-який час вносити зміни до цього Договору.

7.3. Клієнт підтверджує, що він до укладення цього Договору ознайомився та згоден з усіма його умовами, та свідомо без будь-якого примусу уклав цей Договір.

7.4. Зобов’язання Сервіс-провайдера за цим Договором не є гарантійними зобов’язаннями виробника чи продавця. Для цілей цього Договору Сервіс-провайдер не є уповноваженою особою виробника чи продавця та не виконує гарантійні зобов’язання виробника чи продавця.

7.5. Клієнт надає згоду на здійснення обробки його персональних даних, які надаються Сервіс- провайдеру згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних». Клієнт несе відповідальність за достовірність усіх наданих ним даних та за збереження їх конфіденційності. Усі спірні питання, пов’язані з виконанням цього Договору, вирішуються Сторонами з використанням персональних даних Клієнта, наданих ним під час укладання Договору.

8. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕ-СВІТ"

М. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 100, прим. 146 код ЄДРПОУ 42610991

Банківські реквізити: UA233052990000026009050020250, Банк ПАТ КБ "Приватбанк

Партнерство