Актуальні вакансії
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу і кіберспорту. Займаємось улюбленою справою більше 13 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Адміністратора шоуруму в місті Тернопіль.
Чим будете займатись:
- внутрішні процеси шоуруму
- операційна діяльність
- обслуговування відвідувачів, продажі
- зберігання ТМЦ
- управління персоналом
- фінансовий аналіз і контроль
- управління кризовими ситуаціями
- наставництво та розвиток команди
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI)
- графік: 5/2, з 10:00 до 19:00 (вихідні плаваючі)
- випробувальний період — 2 місяці, котрий оплачується
Чого ми чекаємо від вас:
- досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
- знання та розуміння основ продажів
- знання структури ПК
- комп’ютерна грамотність
- готовність приймати відповідальність за дії і результати команди
- бачення мети та напрямків розвитку команди
- відкритість до спілкування з усіма членами команди
- здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих результатів
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід, тож чекаємо на ваше резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Запрошуємо на роботу водія — експедитора для оперативної доставки замовлень та переміщення товарів між магазинами.
Ми пропонуємо:
- графік 5/2, з 8:00 до 17:00
- 9 — годинний робочий день
- випробувальний період — 1 місяць, заробітна плата на випробувальний — 25 000 грн. Після: ставка + бонусна частина. Максимальна сума може становити — 30 000 грн.
- всі необхідні ресурси для виконання поставлених задач (корпоративне авто, ремонт та паливо за рахунок компанії)
- роботу в компанії, що динамічно розвивається
- соціальний пакет
Вимоги:
- хороше знання географії м.Києва
- водійське посвідчення категорії “В”
- відповідальність, уважність, пунктуальність
Що маєте робити:
- переміщення та сдача товару кур`єрським службам
- доставка товару в магазини, покупцям
- завантаження, вивантаження товару (дрібна техніка)
- забезпечення безпеки товару під час транспортування
Дзвоніть, пишіть, чекаємо на вас!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії. TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів в сфері комп'ютерних комплектуючих, товарів для геймінга та кіберспорту.
TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов'язані з комп'ютерами.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого бізнес - аналітика котрий готовий принести свій досвід та ефективно впроваджувати рішення компанії.
Ми пропонуємо:
- конкурентну заробітну плату
- можливість працювати віддалено
- корпоративні курси, хаби знань
- офіційне працевлаштування
- відсутність бюрократії
- графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00. Вихідні сб-нд
Попередній досвід та навички:
- досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді
- рівень англійської мови - не нижче А2
- вміння писати технічні завдання
- знання SQL (вміння писати запити)
- знання BPMN, UML, DFD
- досвід роботи з e-commerce, ERP, CRM-системами
- розуміння роботи облікових систем типу 1С
- вміння працювати з API/Postman
- навички UX-прототипування (Figma або аналоги)
- досвід проєктної документації, написання інструкцій, патчноутів
- аналітичне та критичне мислення
- гнучкість і здатність працювати в умовах змін
Що маєте робити:
- збір, аналіз та формалізація бізнес-вимог замовника
- написання технічних завдань для розробки
- затвердження вимог і рішень з замовником і командою
- супровід команди розробки та тестування
- опис та документування бізнес-процесів в частині технічною роботи ПЗ
- реінжиніринг процесів, участь у трансформаційних ініціативах
- ведення супровідної документації: проєктна, інструкції, патчноути
- аналіз ефективності впроваджених рішень
Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов'язано.
За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії. TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів в сфері комп'ютерних комплектуючих, товарів для геймінга та кіберспорту.
TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов'язані з комп'ютерами.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого маркетолога котрий готовий ефективно розвивати власні бренди компанії.
Ми пропонуємо:
- конкурентну заробітну плату
- можливість працювати віддалено
- корпоративні курси, хаби знань
- офіційне працевлаштування
- відсутність бюрократії
- графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00. Вихідні сб-нд
Попередній досвід та навички:
- досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді
- рівень англійської мови - не нижче B2
- грамотна українська усна та письмова мова
- глибоке захоплення та знання електроніки, ПК-заліза, периферії, мобільних аксесуарів, геймінгу, фото/відео-техніки, 3D-друку, smart-пристроїв
- розуміння ринкових трендів і новинок
- впевнена робота з Excel/Google Sheets - обов’язково
- вміння працювати із BI-системами й дашбордами для глибокої товарної аналітики до SKU - вітається
- розуміння e-commerce-мерчендайзингу - обов’язково
- сильні презентаційні навички
- проактивність, здатність домовлятися й вести переговори
- автономність
Що маєте робити:
- просування та розвиток брендів власного імпорту на ринку України
- популяризація брендів та збільшення їх впізнаванності
- аналіз ринку, трендів та пошук ніш, якими можна покривати ринок
- розробка та впровадження локального контенту для бренду
- розробка стратегії просування (канали, механіки) та контроль виконання задач. Самостійне впровадження задач в рамках створених стратегій
- аналіз ефективності впровадження стратегії
- оцінка впливу проєктів на досягання поставлених цілей перед брендами
- співпраця з представниками брендів
- забезпечення повного циклу промо стратегій
- подача аналітики, звітності вендорами про проведену роботу
Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов'язано.
За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії. TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів в сфері комп'ютерних комплектуючих, товарів для геймінга та кіберспорту.
TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов'язані з комп'ютерами.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо особистого асистента для СЕО компанії.
Якщо ти любиш виклики і готова (-ий) допомогти нашому СЕО стати ще ефективнішим - це вакансія для тебе.
Ми пропонуємо:
- конкурентну заробітну плату
- можливість працювати віддалено
- корпоративні курси, хаби знань
- офіційне працевлаштування
- відсутність бюрократії
- графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00. Вихідні сб-нд
Попередній досвід та навички:
- досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року
- грамотна українська усна та письмові мова, можливість ведення переписки англійською (B1)
- впевнене володіння офісними програмами: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) і Google Workspace (Docs, Sheets, Calendar, Gmail)
- високий рівень організованості та системності
- стресостійкість, адаптивність, вміння працювати в умовах багатозадачності
- відповідальність, проактивність, уважність до деталей
- комунікабельність, конфіденційність, дипломатичність
- ініціативність - вміння знаходити рішення без постійних інструкцій
Що маєте робити:
- організація ділових заходів, їх планування, підготовка, координація, протоколювання
- робота з файлами та документами: створення, редагування, підготовка до зустрічей
- робота з CRM, корпоративними системами, таск-трекерами: заповнення, відслідковування термінів виконання завдань
- підготовка по запиту необхідної звітності та презентацій
- збір інформації, запитів від інших відділів, аналіз пропозицій, підготовка рішень
- адміністратор зустрічей РОТ - проєкт по методології І.Адізеса
- інтегратор зустрічей Synerteam - проєкт по методології І.Адізеса
Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Робота в компанії
Ми шукаємо однодумців в команду фанатів комп’ютерної індустрії.
Наша ціль: комп'ютер у кожен дім!
Зробити так, щоб в кожному домі був комп’ютер від TELEMART.UA.
Наша місія: комп'ютер – це просто!
Ми робимо все для того, щоб наші клієнти уникли труднощів у підборі та використанні комп’ютера.
Ми шукаємо таких самих захоплених і небайдужих людей, у яких комп'ютерна техніка і все, що з нею пов'язано, викликає жвавий інтерес і душевне тремтіння.
Як і в кожній команді однодумців, у нас є цінності, які допомагають нам розвиватися і досягати поставленої мети.
Наші цінності:
- Поважати колег та їх труд.
- Розділяти успіхи всієї команди.
- Допомагати і підтримувати колег в їх роботі.
- Відкрито ділитися своїми ідеями.
Слідуючи цим цінностям, ми змогли побудувати сильну команду професіоналів своєї справи.
З нами:
- Легко зростати та розвиватися.
- Комфортно працювати в дружній атмосфері.
- Весело відпочивати.
- Робота з насолодою і гарна оплата.
Якщо ви відчуваєте в собі сили і бажання бути частиною нашої команди, маєте можливість нам допомогти стати краще - чекаємо ваше резюме у вільній формі за адресою: hr@telemart.ua
Долучайся до команди TELEMART.UA, з нами цікаво!