Каталог
Акція
Новинка у TELEMART.UA! Купуйте акційні Apple iPhone 13 128GB за 22 999 грн
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
Акція
Бери зараз – плати частинами! До 12 місяців безвідсоткової розстрочки на акційну техніку
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
content
content
content
Обране Порівняння

Актуальні вакансії

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.

Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому і в Тернополі. Засновано компанію у 2010 році. З 2019 ми цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов’язано.

Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Шукаємо комірника (приймальника товару) на склад — вулиця Велика Кільцева, 4А, біля села Петропавлівська Борщагівка.

Ми пропонуємо:

  • випробувальний період — 1 місяць, заробітна плата — 16000 грн. Після: ставка + бонусна частина. Максимальна сума може становити — 22 000 грн.
  • своєчасну виплату заробітної плати
  • на випробувальний період графік: 5/2, після випробувального: 2 дні через 2 дні по 12 годин (також розглядаємо індивідуальний графік)
  • офіційне працевлаштування
  • навчання від колег під час адаптації, допомога і наставництво від керівника

Попередній досвід та навички:

  • знання комп'ютерних складових буде перевагою, але не є обов'язковим
  • досвід роботи на складі з технікою також буде плюсом
  • досвід роботи ведення обліку товару
  • уважність, скрупульозність

Чим будете займатися:

  • приймання товару на складі та його розміщення
  • інвентаризація товару
  • обробка замовлень
  • збір і пакування замовлень для видачі
  • підтримка чистоти на робочому місці

Дзвоніть, пишіть, чекаємо на вас!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.

Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу і кіберспорту. Займаємось улюбленою справою більше 13 років.

Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди продавця-консультанта комп'ютерної техніки у шоурум в ТЦ "GORODOK GALLERY" (м. Київ).

Ваші зони відповідальності:

  • здійснення продажів задля досягнення поставлених планів та цілей
  • обслуговування клієнтів згідно стандартів, прописаних та узгоджених в компанії, прийом сервісних звернень
  • проведення інвентаризації продукції та основних залишків
  • прийом, тестування, відправка Trade-in товару
  • збірка і тестування техніки, надання необхідних технічних регламентованих послуг
  • прийом та відправка переміщень (товару)
  • робота з касою: внесення готівки в замовлення, термінальна оплата, еквайрінгова оплата, повернення, інкасація
  • оформлення повернення
  • дотримання чистоти і порядку торгового залу: викладка товару, актуальність цінників, контроль наявності ігор на робочих місцях

Чого ми чекаємо від вас:

  • досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року
  • висока комунікабельність та навички продажу
  • знання комп’ютерної техніки - обов'язково
  • вміння працювати в команді і бути відповідальним
  • бажання розвиватися та вчитися новому

Що ми пропонуємо:

  • заробітна плата: 25 000−35 000 грн. (ставка+бонуси)
  • 4/2, 09:00-20:00 (2 дні), 10:00-21:00 (2 дні)
  • випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
  • наставництво від колег та керівництва

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

Якщо ти маєш досвід роботи в продажах та ентузіазм до комп’ютерної техніки, запрошуємо тебе приєднатися до нашої команди!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.

Представлені в Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, і в Тернополі. Засновано компанію у 2010 році. З 2019 цілком зосередилися на напрямку продажу ПК і всього, що з ними пов'язано.

За статистикою, кожен 5-тий комп’ютер в Україні придбаний у нашій компанії.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерних комплектуючих, товарів для геймінгу і кіберспорту.Займаємось улюбленою справою більше 13 років.

TELEMART.UA - це велика команда професіоналів: ми допомагаємо користувачам знайомитися з новими трендами, підібрати якісні комплектуючі і втілювати в життя будь-які ідеї та проекти, пов'язані з комп'ютерами.

Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого категорійного менеджера, який готовий принести свій досвід та запропонувати нові шляхи розвитку партнерських відносин.

Ми пропонуємо:

  • конкурентну заробітну плату: ставка + бонуси
  • можливість працювати віддалено
  • корпоративні курси, хаби знань
  • офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні
  • відсутність бюрократії
  • графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00, можливість працювати віддалено. Вихідні сб-нд

Попередній досвід та навички:

  • досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді
  • англійська мова не нижче Pre-Intermediate (А2)
  • досвід роботи з ERP та CRM-системами
  • аналіз продажів: вміння працювати з даними щодо обсягів продажів, маржинальності, прибутковості категорій
  • ABC/XYZ аналіз, аналіз еластичності попиту
  • впевнене володіння Excel/Google Sheets (зведені таблиці, формули, графіки)
  • знання та досвід роботи з BI-системами та аналітичними дашбордами (Metabase, Power BI, Pricer24) – буде плюсом
  • формування та оптимізація асортиментної матриці
  • прогнозування попиту, керування залишками, визначення мінімальних/максимальних запасів
  • участь у закупівлях, перемовини з постачальниками
  • логістика та управління товарними потоками - розуміння ланцюга постачань, термінів доставки, логістичних витрат
  • цінова стратегія та аналіз конкурентного середовища
  • здатність до глибокого аналізу даних і тенденцій для прийняття обґрунтованих рішень

Що маєте робити:

  • участь у плануванні показників компанії/відділу:
    • аналіз результатів минулих періодів та врахування тенденцій ринку для вдосконалення планування показників
    • контроль бюджету на закупівлі, забезпечення відповідності витратам та планам
  • ведення проєктних завдань
  • прийняття рішень, що стосуються розширення асортименту, запуску нових продуктів або змін у постачанні товару
  • реалізація плану закупівель, що відповідає комерційним цілям компанії
  • аналіз ринкових тенденцій та прогнозування попиту на продукцію
  • аналіз та контроль ціноутворення на продукцію відносно ринку
  • розробка та впровадження асортиментної матриці для кожного магазину з урахуванням локальних потреб і ринкових умов, трендів
  • аналіз показників продажів, обороту та прибутковості товарів для оптимізації асортименту
  • встановлення і підтримка ефективних ділових відносин з вендорами, постачальниками для забезпечення своєчасного і якісного надходження товарів, повернення неактуальних залишків, проведення перемовин
  • розробка та реалізація ініціатив для підвищення ефективності процесів і досягнення бізнес-цілей компанії
  • оцінка ризиків і прийняття обґрунтованих рішень у складних або форс-мажорних обставинах

Надсилайте резюме, дзвоніть, пишіть, чекаємо на вас!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Робота в компанії


Ми шукаємо однодумців в команду фанатів комп’ютерної індустрії.

Наша ціль: комп'ютер у кожен дім!

Зробити так, щоб в кожному домі був комп’ютер від TELEMART.UA.

Наша місія: комп'ютер – це просто!

Ми робимо все для того, щоб наші клієнти уникли труднощів у підборі та використанні комп’ютера.

Ми шукаємо таких самих захоплених і небайдужих людей, у яких комп'ютерна техніка і все, що з нею пов'язано, викликає жвавий інтерес і душевне тремтіння.

Як і в кожній команді однодумців, у нас є цінності, які допомагають нам розвиватися і досягати поставленої мети.

Наші цінності:

  • Поважати колег та їх труд.
  • Розділяти успіхи всієї команди.
  • Допомагати і підтримувати колег в їх роботі.
  • Відкрито ділитися своїми ідеями.

Слідуючи цим цінностям, ми змогли побудувати сильну команду професіоналів своєї справи.

З нами:

  • Легко зростати та розвиватися.
  • Комфортно працювати в дружній атмосфері.
  • Весело відпочивати.
  • Робота з насолодою і гарна оплата.

Якщо ви відчуваєте в собі сили і бажання бути частиною нашої команди, маєте можливість нам допомогти стати краще - чекаємо ваше резюме у вільній формі за адресою: hr@telemart.ua

Долучайся до команди TELEMART.UA, з нами цікаво!

Кешбек