Актуальні вакансії
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду "Керівник контакт-центру".
ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:
Стратегія, аналітика та KPI
- розробка стратегії продажів контакт-центру (спільно з керівником відділу продажів)
- встановлення планів продажу, аналіз динаміки
- пошук і впровадження рішень для зросту основних KPI
- корегування, розробка нових KPI, їх впровадження
- аналіз отриманих результатів роботи команди, заповнення звітності
- визначення пріоритетних напрямів розвитку відділу, запуск нових проєктів
- оцінка дзвінків, чатів, аналіз скарг та NPS
Операційне управління
- організація та контроль безперебійної роботи відділу
- впровадження стандартів обслуговування на всіх каналах комунікації (дзвінки, чати, месенджери, e-mail)
- бюджетування, написання необхідних інструкцій та процедур
- взаємодія з іншими відділами компанії
- покращення/оптимізація софту для дзвінків та чатів: написання тех.завдань IT-відділу, автоматизація, тестування і впровадження в роботу.
- забезпечення відділу необхідною технікою для роботи (формування заявки на закупку) і облік основних засобів
Робота з командою
- проведення навчань, наставництво
- розробка скриптів, навчальних матеріалів
- робота з командою: підтримка, розвиток, зворотний зв'язок, мотивація
- розробка систем мотивації та підходів до них
ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:
- досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років у retail-компаніях чи контакт-центрах
- досвід управління командами: контакт-центр, відділ продажів, CX
- знання технік продажів (особливо вхідні/вихідні дзвінки)
- навички постановки цілей, KPI, бюджетування і написання звітності
- практика впровадження процесів автоматизації та CRM-систем
- досвід створення скриптів, тренінгових програм
- досвід проведення навчань, онбордингу, наставництво
- грамотна українська усна та письмові мова
- вміння пріоритизувати задачі
- здатність працювати з кількома процесами паралельно
- гнучкість, адаптивність, клієнтоорієнтованість
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Адміністратора у шоурум в м.Вінниця.
Чим будете займатись:
- внутрішні процеси шоуруму
- операційна діяльність
- обслуговування відвідувачів, продажі
- зберігання ТМЦ
- управління персоналом
- фінансовий аналіз і контроль
- управління кризовими ситуаціями
- наставництво та розвиток команди
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI)
- графік: 4/2, дві зміни, з 09:00 до 19:00, з 12:00 до 20:00
- випробувальний період – 2 місяці, котрий оплачується
Чого ми чекаємо від вас:
- досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
- знання та розуміння основ продажів
- знання структури ПК
- комп’ютерна грамотність
- готовність приймати відповідальність за дії і результати команди
- бачення мети та напрямків розвитку команди
- відкритість до спілкування з усіма членами команди
- здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих результатів
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду "Керівник відділу онлайн-продажів".
ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:
Стратегія, аналітика та KPI
- розробка стратегії продажів контакт-центру (спільно з керівником відділу продажів)
- встановлення планів продажу, аналіз динаміки
- пошук і впровадження рішень для зросту основних KPI
- корегування, розробка нових KPI, їх впровадження
- аналіз отриманих результатів роботи команди, заповнення звітності
- визначення пріоритетних напрямів розвитку відділу, запуск нових проєктів
- оцінка дзвінків, чатів, аналіз скарг та NPS
Операційне управління
- організація та контроль безперебійної роботи відділу
- впровадження стандартів обслуговування на всіх каналах комунікації (дзвінки, чати, месенджери, e-mail)
- бюджетування, написання необхідних інструкцій та процедур
- взаємодія з іншими відділами компанії
- покращення/оптимізація софту для дзвінків та чатів: написання тех.завдань IT-відділу, автоматизація, тестування і впровадження в роботу.
- забезпечення відділу необхідною технікою для роботи (формування заявки на закупку) і облік основних засобів
Робота з командою
- проведення навчань, наставництво
- розробка скриптів, навчальних матеріалів
- робота з командою: підтримка, розвиток, зворотний зв'язок, мотивація
- розробка систем мотивації та підходів до них
ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:
- досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років у retail-компаніях чи контакт-центрах
- досвід управління командами: контакт-центр, відділ продажів, CX
- знання технік продажів (особливо вхідні/вихідні дзвінки)
- навички постановки цілей, KPI, бюджетування і написання звітності
- практика впровадження процесів автоматизації та CRM-систем
- досвід створення скриптів, тренінгових програм
- досвід проведення навчань, онбордингу, наставництво
- грамотна українська усна та письмові мова
- вміння пріоритизувати задачі
- здатність працювати з кількома процесами паралельно
- гнучкість, адаптивність, клієнтоорієнтованість
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Керівника комерційного відділу.
ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:
- формування та реалізація комерційної стратегії компанії
- досягнення планових показників з продажів, маржі та обігу товару
- управління категорійними менеджерами та відділом закупівель
- побудова та оптимізацію асортиментної матриці, згідно стратегії компанії
- аналіз ринку, конкурентного середовища, споживчих трендів
- формування цінової політики, відповідно до ринкової ситуації та фінансових цілей
- взаємодія з постачальниками і виробниками
- планування, контроль обігових залишків складу
- координацію акцій, сезонних розпродажів, промокампаній - разом з відділом маркетингу
- підготовка регулярної звітності щодо стратегічних і операційних задач
- внутрішня комунікація з іншими підрозділами компанії, щодо забезпечення ефективного товарного руху
ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:
- досвід профільної роботи в роздрібній торгівлі не менше 5 років, більше 10 осіб в підпорядкуванні
- досвід вибору та впровадження інструментів автоматизації роботи відділу (ціноутворення, автоматичні замовлення, синхронізація з даними, електронний документообіг, асортиментна матриця торгівельних точок)
- розуміння методології процесного управління, вміння працювати з процесами
- навички планування товарообігу, управління асортиментом, маржинальністю
- впевнене володіння інструментами аналітики (Excel, BI-системи), знання основ фінансового аналізу
- досвід та навички ведення переговорів та укладання контрактів
- вміння працювати в команді
- здатність швидко приймати рішення в умовах змінного середовища, ініціативність
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду “Менеджера з розвитку роздрібної мережі”.
ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:
- пошук і відбір комерційних приміщень згідно з критеріями компанії
- проведення первинного аналізу потенційних локацій (трафік, конкуренція, інфраструктура, відповідність бренду)
- заповнення та ведення брифів/чек-листів оцінки об’єктів для внутрішнього узгодження
- організація внутрішнього процесу затвердження приміщення з керівництвом або власником бізнесу
- підготовка та супровід пакету документів для укладення договору оренди (перевірка, взаємодія з юристами, контроль строків, підписання, обмін документами)
- формування бюджету на відкриття магазину
- пошук і погодження підрядників для проведення ремонтних робіт
- закупівля матеріалів, техніки, меблів, торгового обладнання та витратних матеріалів
- координація ремонтних робіт під ключ (планування, запуск, контроль термінів та бюджету, вирішення форс-мажорних ситуацій)
- координація постачання та монтажу меблів, техніки та торгового обладнання
- пошук та укладення договорів з підрядниками щодо інтернету, охорони та інших послуг
- взаємодія з підрядниками, службами доставки та внутрішніми відділами компанії
- передача об’єкта в експлуатацію за затвердженим чек-листом
- моніторинг конкурентів щодо нових відкриттів і цікавих локацій
- аналіз ефективності відкритих шоурумів через 3–6 місяців після запуску (трафік, продажі)
- підготовка регулярних звітів керівництву про хід проєктів відкриття
ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:
- досвід роботи на аналогічній посаді чи суміжних з нею (керівник роздрібної мережі, регіональний менеджер) - від 2-х років
- знання принципів пошуку та аналізу комерційної нерухомості
- розуміння процесів оренди та оформлення договорів
- досвід планування і контролю будівельно-ремонтних робіт
- знання технологій торгового обладнання та вимог до інженерних мереж
- навички складання бюджетів і кошторисів. Наявність великої бази підрядників
- вміння працювати з чек-листами, план-графіками та технічною документацією
- базове знання по плануванню ремонтних робіт і розміщень меблів, кімнат і т.д. в приміщенні
- організованість і здатність одночасно вести кілька проєктів
- сильні комунікативні навички: перемовини, узгодження, вирішення конфліктних ситуацій з підрядниками
- орієнтація на результат і дотримання дедлайнів
- гнучкість та здатність швидко реагувати на зміни
- вміння працювати в команді та залучати колег до вирішення завдань
- стресостійкість, адаптивність, вміння працювати в умовах високого темпу
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди продавця-консультанта комп'ютерної техніки у шоурум в місті Дніпро.
Ваші зони відповідальності:
- здійснення продажів задля досягнення поставлених планів та цілей
- обслуговування клієнтів згідно стандартів, прописаних та узгоджених в компанії, прийом сервісних звернень
- проведення інвентаризації продукції та основних залишків
- прийом, тестування, відправка Trade-in товару
- збірка і тестування техніки, надання необхідних технічних регламентованих послуг
- прийом та відправка переміщень (товару)
- робота з касою: внесення готівки в замовлення, термінальна оплата, еквайрінгова оплата, повернення, інкасація
- оформлення повернення
- дотримання чистоти і порядку торгового залу: викладка товару, актуальність цінників, контроль наявності ігор на робочих місцях
Чого ми чекаємо від вас:
- досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року
- висока комунікабельність та навички продажу
- знання комп’ютерної техніки - обов'язково
- вміння працювати в команді і бути відповідальним
- бажання розвиватися та вчитися новому
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: 25 000 − 40 000 грн. (ставка+бонуси)
- 4/2 09:00 до 19:00 (2 дні), 11:00 до 20:00 (2 дні)
- випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
- наставництво від колег та керівництва
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Шукаємо комплектувальника замовлень на склад — вулиця Велика Кільцева, 4А, біля села Петропавлівська Борщагівка.
Ми пропонуємо:
- випробувальний період — 1 місяць, заробітна плата — 18 000 грн. Після: ставка + бонусна частина. Максимальна сума може становити — 26 000 грн.
- своєчасну виплату заробітної плати
- на випробувальний період графік: 5/2, після випробувального: 2 дні через 2 дні по 12 годин (також розглядаємо індивідуальний графік)
- офіційне працевлаштування
- навчання від колег під час адаптації, допомога і наставництво від керівника
Попередній досвід та навички:
- знання комп'ютерних складових буде перевагою, але не є обов'язковим
- досвід роботи на складі з технікою також буде плюсом
- досвід роботи ведення обліку товару
- уважність, скрупульозність
Чим будете займатися:
- розміщення товару на складі
- інвентаризація товару
- прибирання складу
- обробка замовлень
- збір і пакування замовлень для видачі
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Шукаємо комірника (приймальника товару) на склад — вулиця Велика Кільцева, 4А, біля села Петропавлівська Борщагівка.
Ми пропонуємо:
- випробувальний період — 1 місяць, заробітна плата — 18 000 грн. Після: ставка + бонусна частина. Максимальна сума може становити — 28 000 грн.
- своєчасну виплату заробітної плати
- на випробувальний період графік: 5/2, після випробувального: 2 дні через 2 дні по 12 годин (також розглядаємо індивідуальний графік)
- офіційне працевлаштування
- навчання від колег під час адаптації, допомога і наставництво від керівника
Попередній досвід та навички:
- знання комп'ютерних складових буде перевагою, але не є обов'язковим
- досвід роботи на складі з технікою також буде плюсом
- досвід роботи ведення обліку товару
- уважність, скрупульозність
Чим будете займатися:
- приймання товару на складі та його розміщення
- інвентаризація товару
- обробка замовлень
- збір і пакування замовлень для видачі
- підтримка чистоти на робочому місці
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Робота в компанії
Ми шукаємо однодумців в команду фанатів комп’ютерної індустрії.
Наша ціль: комп'ютер у кожен дім!
Зробити так, щоб в кожному домі був комп’ютер від TELEMART.UA.
Наша місія: комп'ютер – це просто!
Ми робимо все для того, щоб наші клієнти уникли труднощів у підборі та використанні комп’ютера.
Ми шукаємо таких самих захоплених і небайдужих людей, у яких комп'ютерна техніка і все, що з нею пов'язано, викликає жвавий інтерес і душевне тремтіння.
Як і в кожній команді однодумців, у нас є цінності, які допомагають нам розвиватися і досягати поставленої мети.
Наші цінності:
- Поважати колег та їх труд.
- Розділяти успіхи всієї команди.
- Допомагати і підтримувати колег в їх роботі.
- Відкрито ділитися своїми ідеями.
Слідуючи цим цінностям, ми змогли побудувати сильну команду професіоналів своєї справи.
З нами:
- Легко зростати та розвиватися.
- Комфортно працювати в дружній атмосфері.
- Весело відпочивати.
- Робота з насолодою і гарна оплата.
Якщо ви відчуваєте в собі сили і бажання бути частиною нашої команди, маєте можливість нам допомогти стати краще - чекаємо ваше резюме у вільній формі за адресою: hr@telemart.ua
Долучайся до команди TELEMART.UA, з нами цікаво!