Знижки на ПК, ноутбуки та периферію до -45%
Каталог
Акція
Купуйте акційні планшети Apple iPad 2025 в "Оплату частинами" до 10 платежів
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
Акція
До будь-якої повної конфігурації ПК отримуй послугу збирання у подарунок
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
Акція
На геймерські ноутбуки Dream Machines діють Back to School знижки до 14 000 грн
До кінця: 00 Днів 00 Годин 00 Хвилин 00 Секунд
content
content
content
Обране Порівняння

Актуальні вакансії

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду "Керівник контакт-центру".

ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:

Стратегія, аналітика та KPI

  • розробка стратегії продажів контакт-центру (спільно з керівником відділу продажів)
  • встановлення планів продажу, аналіз динаміки
  • пошук і впровадження рішень для зросту основних KPI
  • корегування, розробка нових KPI, їх впровадження
  • аналіз отриманих результатів роботи команди, заповнення звітності
  • визначення пріоритетних напрямів розвитку відділу, запуск нових проєктів
  • оцінка дзвінків, чатів, аналіз скарг та NPS

Операційне управління

  • організація та контроль безперебійної роботи відділу
  • впровадження стандартів обслуговування на всіх каналах комунікації (дзвінки, чати, месенджери, e-mail)
  • бюджетування, написання необхідних інструкцій та процедур
  • взаємодія з іншими відділами компанії
  • покращення/оптимізація софту для дзвінків та чатів: написання тех.завдань IT-відділу, автоматизація, тестування і впровадження в роботу.
  • забезпечення відділу необхідною технікою для роботи (формування заявки на закупку) і облік основних засобів

Робота з командою

  • проведення навчань, наставництво
  • розробка скриптів, навчальних матеріалів
  • робота з командою: підтримка, розвиток, зворотний зв'язок, мотивація
  • розробка систем мотивації та підходів до них

ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:

  • досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років у retail-компаніях чи контакт-центрах
  • досвід управління командами: контакт-центр, відділ продажів, CX
  • знання технік продажів (особливо вхідні/вихідні дзвінки)
  • навички постановки цілей, KPI, бюджетування і написання звітності
  • практика впровадження процесів автоматизації та CRM-систем
  • досвід створення скриптів, тренінгових програм
  • досвід проведення навчань, онбордингу, наставництво
  • грамотна українська усна та письмові мова
  • вміння пріоритизувати задачі
  • здатність працювати з кількома процесами паралельно
  • гнучкість, адаптивність, клієнтоорієнтованість

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Адміністратора у шоурум в м.Вінниця.

Чим будете займатись:

  • внутрішні процеси шоуруму
  • операційна діяльність
  • обслуговування відвідувачів, продажі
  • зберігання ТМЦ
  • управління персоналом
  • фінансовий аналіз і контроль
  • управління кризовими ситуаціями
  • наставництво та розвиток команди

Що ми пропонуємо:

  • заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI)
  • графік: 4/2, дві зміни, з 09:00 до 19:00, з 12:00 до 20:00
  • випробувальний період – 2 місяці, котрий оплачується

Чого ми чекаємо від вас:

  • досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
  • знання та розуміння основ продажів
  • знання структури ПК
  • комп’ютерна грамотність
  • готовність приймати відповідальність за дії і результати команди
  • бачення мети та напрямків розвитку команди
  • відкритість до спілкування з усіма членами команди
  • здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих результатів

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду "Керівник відділу онлайн-продажів".

ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:

Стратегія, аналітика та KPI

  • розробка стратегії продажів контакт-центру (спільно з керівником відділу продажів)
  • встановлення планів продажу, аналіз динаміки
  • пошук і впровадження рішень для зросту основних KPI
  • корегування, розробка нових KPI, їх впровадження
  • аналіз отриманих результатів роботи команди, заповнення звітності
  • визначення пріоритетних напрямів розвитку відділу, запуск нових проєктів
  • оцінка дзвінків, чатів, аналіз скарг та NPS

Операційне управління

  • організація та контроль безперебійної роботи відділу
  • впровадження стандартів обслуговування на всіх каналах комунікації (дзвінки, чати, месенджери, e-mail)
  • бюджетування, написання необхідних інструкцій та процедур
  • взаємодія з іншими відділами компанії
  • покращення/оптимізація софту для дзвінків та чатів: написання тех.завдань IT-відділу, автоматизація, тестування і впровадження в роботу.
  • забезпечення відділу необхідною технікою для роботи (формування заявки на закупку) і облік основних засобів

Робота з командою

  • проведення навчань, наставництво
  • розробка скриптів, навчальних матеріалів
  • робота з командою: підтримка, розвиток, зворотний зв'язок, мотивація
  • розробка систем мотивації та підходів до них

ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:

  • досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років у retail-компаніях чи контакт-центрах
  • досвід управління командами: контакт-центр, відділ продажів, CX
  • знання технік продажів (особливо вхідні/вихідні дзвінки)
  • навички постановки цілей, KPI, бюджетування і написання звітності
  • практика впровадження процесів автоматизації та CRM-систем
  • досвід створення скриптів, тренінгових програм
  • досвід проведення навчань, онбордингу, наставництво
  • грамотна українська усна та письмові мова
  • вміння пріоритизувати задачі
  • здатність працювати з кількома процесами паралельно
  • гнучкість, адаптивність, клієнтоорієнтованість

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Керівника комерційного відділу.

ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:

  • формування та реалізація комерційної стратегії компанії
  • досягнення планових показників з продажів, маржі та обігу товару
  • управління категорійними менеджерами та відділом закупівель
  • побудова та оптимізацію асортиментної матриці, згідно стратегії компанії
  • аналіз ринку, конкурентного середовища, споживчих трендів
  • формування цінової політики, відповідно до ринкової ситуації та фінансових цілей
  • взаємодія з постачальниками і виробниками
  • планування, контроль обігових залишків складу
  • координацію акцій, сезонних розпродажів, промокампаній - разом з відділом маркетингу
  • підготовка регулярної звітності щодо стратегічних і операційних задач
  • внутрішня комунікація з іншими підрозділами компанії, щодо забезпечення ефективного товарного руху

ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:

  • досвід профільної роботи в роздрібній торгівлі не менше 5 років, більше 10 осіб в підпорядкуванні
  • досвід вибору та впровадження інструментів автоматизації роботи відділу (ціноутворення, автоматичні замовлення, синхронізація з даними, електронний документообіг, асортиментна матриця торгівельних точок)
  • розуміння методології процесного управління, вміння працювати з процесами
  • навички планування товарообігу, управління асортиментом, маржинальністю
  • впевнене володіння інструментами аналітики (Excel, BI-системи), знання основ фінансового аналізу
  • досвід та навички ведення переговорів та укладання контрактів
  • вміння працювати в команді
  • здатність швидко приймати рішення в умовах змінного середовища, ініціативність

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду “Менеджера з розвитку роздрібної мережі”.

ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:

  • пошук і відбір комерційних приміщень згідно з критеріями компанії
  • проведення первинного аналізу потенційних локацій (трафік, конкуренція, інфраструктура, відповідність бренду)
  • заповнення та ведення брифів/чек-листів оцінки об’єктів для внутрішнього узгодження
  • організація внутрішнього процесу затвердження приміщення з керівництвом або власником бізнесу
  • підготовка та супровід пакету документів для укладення договору оренди (перевірка, взаємодія з юристами, контроль строків, підписання, обмін документами)
  • формування бюджету на відкриття магазину
  • пошук і погодження підрядників для проведення ремонтних робіт
  • закупівля матеріалів, техніки, меблів, торгового обладнання та витратних матеріалів
  • координація ремонтних робіт під ключ (планування, запуск, контроль термінів та бюджету, вирішення форс-мажорних ситуацій)
  • координація постачання та монтажу меблів, техніки та торгового обладнання
  • пошук та укладення договорів з підрядниками щодо інтернету, охорони та інших послуг
  • взаємодія з підрядниками, службами доставки та внутрішніми відділами компанії
  • передача об’єкта в експлуатацію за затвердженим чек-листом
  • моніторинг конкурентів щодо нових відкриттів і цікавих локацій
  • аналіз ефективності відкритих шоурумів через 3–6 місяців після запуску (трафік, продажі)
  • підготовка регулярних звітів керівництву про хід проєктів відкриття

ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:

  • досвід роботи на аналогічній посаді чи суміжних з нею (керівник роздрібної мережі, регіональний менеджер) - від 2-х років
  • знання принципів пошуку та аналізу комерційної нерухомості
  • розуміння процесів оренди та оформлення договорів
  • досвід планування і контролю будівельно-ремонтних робіт
  • знання технологій торгового обладнання та вимог до інженерних мереж
  • навички складання бюджетів і кошторисів. Наявність великої бази підрядників
  • вміння працювати з чек-листами, план-графіками та технічною документацією
  • базове знання по плануванню ремонтних робіт і розміщень меблів, кімнат і т.д. в приміщенні
  • організованість і здатність одночасно вести кілька проєктів
  • сильні комунікативні навички: перемовини, узгодження, вирішення конфліктних ситуацій з підрядниками
  • орієнтація на результат і дотримання дедлайнів
  • гнучкість та здатність швидко реагувати на зміни
  • вміння працювати в команді та залучати колег до вирішення завдань
  • стресостійкість, адаптивність, вміння працювати в умовах високого темпу

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди продавця-консультанта комп'ютерної техніки у шоурум в місті Дніпро.

Ваші зони відповідальності:

  • здійснення продажів задля досягнення поставлених планів та цілей
  • обслуговування клієнтів згідно стандартів, прописаних та узгоджених в компанії, прийом сервісних звернень
  • проведення інвентаризації продукції та основних залишків
  • прийом, тестування, відправка Trade-in товару
  • збірка і тестування техніки, надання необхідних технічних регламентованих послуг
  • прийом та відправка переміщень (товару)
  • робота з касою: внесення готівки в замовлення, термінальна оплата, еквайрінгова оплата, повернення, інкасація
  • оформлення повернення
  • дотримання чистоти і порядку торгового залу: викладка товару, актуальність цінників, контроль наявності ігор на робочих місцях

Чого ми чекаємо від вас:

  • досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року
  • висока комунікабельність та навички продажу
  • знання комп’ютерної техніки - обов'язково
  • вміння працювати в команді і бути відповідальним
  • бажання розвиватися та вчитися новому

Що ми пропонуємо:

  • заробітна плата: 25 000 − 40 000 грн. (ставка+бонуси)
  • 4/2 09:00 до 19:00 (2 дні), 11:00 до 20:00 (2 дні)
  • випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
  • наставництво від колег та керівництва

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Шукаємо комплектувальника замовлень на склад — вулиця Велика Кільцева, 4А, біля села Петропавлівська Борщагівка.

Ми пропонуємо:

  • випробувальний період — 1 місяць, заробітна плата — 18 000 грн. Після: ставка + бонусна частина. Максимальна сума може становити — 26 000 грн.
  • своєчасну виплату заробітної плати
  • на випробувальний період графік: 5/2, після випробувального: 2 дні через 2 дні по 12 годин (також розглядаємо індивідуальний графік)
  • офіційне працевлаштування
  • навчання від колег під час адаптації, допомога і наставництво від керівника

Попередній досвід та навички:

  • знання комп'ютерних складових буде перевагою, але не є обов'язковим
  • досвід роботи на складі з технікою також буде плюсом
  • досвід роботи ведення обліку товару
  • уважність, скрупульозність

Чим будете займатися:

  • розміщення товару на складі
  • інвентаризація товару
  • прибирання складу
  • обробка замовлень
  • збір і пакування замовлень для видачі

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Шукаємо комірника (приймальника товару) на склад — вулиця Велика Кільцева, 4А, біля села Петропавлівська Борщагівка.

Ми пропонуємо:

  • випробувальний період — 1 місяць, заробітна плата — 18 000 грн. Після: ставка + бонусна частина. Максимальна сума може становити — 28 000 грн.
  • своєчасну виплату заробітної плати
  • на випробувальний період графік: 5/2, після випробувального: 2 дні через 2 дні по 12 годин (також розглядаємо індивідуальний графік)
  • офіційне працевлаштування
  • навчання від колег під час адаптації, допомога і наставництво від керівника

Попередній досвід та навички:

  • знання комп'ютерних складових буде перевагою, але не є обов'язковим
  • досвід роботи на складі з технікою також буде плюсом
  • досвід роботи ведення обліку товару
  • уважність, скрупульозність

Чим будете займатися:

  • приймання товару на складі та його розміщення
  • інвентаризація товару
  • обробка замовлень
  • збір і пакування замовлень для видачі
  • підтримка чистоти на робочому місці

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Робота в компанії


Ми шукаємо однодумців в команду фанатів комп’ютерної індустрії.

Наша ціль: комп'ютер у кожен дім!

Зробити так, щоб в кожному домі був комп’ютер від TELEMART.UA.

Наша місія: комп'ютер – це просто!

Ми робимо все для того, щоб наші клієнти уникли труднощів у підборі та використанні комп’ютера.

Ми шукаємо таких самих захоплених і небайдужих людей, у яких комп'ютерна техніка і все, що з нею пов'язано, викликає жвавий інтерес і душевне тремтіння.

Як і в кожній команді однодумців, у нас є цінності, які допомагають нам розвиватися і досягати поставленої мети.

Наші цінності:

  • Поважати колег та їх труд.
  • Розділяти успіхи всієї команди.
  • Допомагати і підтримувати колег в їх роботі.
  • Відкрито ділитися своїми ідеями.

Слідуючи цим цінностям, ми змогли побудувати сильну команду професіоналів своєї справи.

З нами:

  • Легко зростати та розвиватися.
  • Комфортно працювати в дружній атмосфері.
  • Весело відпочивати.
  • Робота з насолодою і гарна оплата.

Якщо ви відчуваєте в собі сили і бажання бути частиною нашої команди, маєте можливість нам допомогти стати краще - чекаємо ваше резюме у вільній формі за адресою: hr@telemart.ua

Долучайся до команди TELEMART.UA, з нами цікаво!

Рефералка