ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуг (виконання робіт)
Фізична особа-підприємець Тузовський Олександр Олександрович, керуючись ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу осіб отримати послуги (роботи), передбачені даним Договором (надалі – "послуги" та/або "роботи", та/або «Сервісне обслуговування»), фізичним особам (надалі – Замовникам), які є законними власниками / володільцями Сертифікату та Пристрою, на які розповсюджується даний Договір.
1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1 Публічний Договір – правочин, що регулює відносини між Виконавцем та Замовниками щодо надання послуг (виконання робіт) на умовах, встановлених у даному Договорі.
1.2 Умови Сервісного обслуговування - розроблений / поєднаний Виконавцем комплекс послуг та/або робіт щодо відповідного Пристрою, передбачений п. 4 цього Договору та може надаватися по закінченню строку дії гарантії продавця Замовникам, які є законними власниками / володільцями Пристроїв та Сертифікатів.
1.3 Розрахунковий документ – будь-який (в тому числі електронний) документ, виданий продавцем, банком чи фінансовою установою, в тому числі, але не обмежуючись: фіскальний чек, товарний чек, прибутковий касовий ордер, квитанція, платіжне доручення, що підтверджує сплату вартості Сертифікату (сплату суми Договору) та факт придбання Пристрою будь-яким не забороненим законодавством України способом.
1.4 Пристрій - цифрова техніка, комп’ютерна техніка та комплектуючі до неї, аудіо та відео техніка, ноутбуки, мобільні телефони.
1.5 Квитанція – документ, що підтверджує отримання Пристрою Виконавцем для надання послуг (виконання робіт) по Договору, а також отримання Замовником Пристрою від Виконавця.
1.6 Дефект Пристрою - виробничий недолік елементів і деталей Пристрою, який порушує і/або впливає на функціонування Пристрою;
1.7 Ремонт Пристрою - усунення дефектів Пристрою, включаючи заміну дефектних та таких, які вийшли з ладу, деталей у випадках, що охоплюються Сервісним обслуговуванням, протягом строку дії Сертифікату.
1.8 Повернення вартості Пристрою – нарахування Замовнику Номінальної вартості Пристрою на бонусний рахунок, що надає Замовнику право на отримання будь-якого товару у інтернет-магазині TELEMART.UA через списання відповідної кількості балів з бонусного рахунку. Повернення вартості Пристрою можливе протягом строку дії Сертифікату, виключно в гарантійних випадках, за умови недоцільності та/або неможливості здійснення Ремонту Пристрою, що встановлюється в процесі діагностики. При цьому рішення про здійснення Повернення вартості Пристрою приймається виключно Виконавцем. Обмін нарахованої вартості Пристрою на готівкові або безготівкові кошти неможливий.
1.9 Обмін Пристрою на аналогічний пристрій – можливий протягом строку дії Сертифікату, виключно у випадках, що охоплюються Сервісним обслуговуванням, за умови недоцільності та/або неможливості здійснення Ремонту Пристрою, що встановлюється в процесі діагностики (далі-Обмін Пристрою). При цьому рішення про здійснення Обміну Пристрою приймається виключно Виконавцем.
1.10 Аналогічний пристрій – пристрій того ж виду (типу), марки та моделі, або, у випадку відсутності в інтернет-магазині TELEMART.UA такого, пристрій того ж виду (типу) з аналогічними основними технічними характеристиками, вартістю не вище, аніж номінальна вартість Пристрою.
1.11 Випадок, що охоплюються Сервісним обслуговуванням, – вихід з ладу Пристрою, в зв’язку виробничим недоліком елементів і деталей Пристрою або в процесі нормального/природного зносу деталей та елементів Пристрою, який порушує і/або впливає на працездатність Пристрою.
1.12 Випадок, що не охоплюється Сервісним обслуговуванням, – вихід з ладу Пристрою (порушення належної функціональності або повна втрата функціональності) Пристрою при виявленні в процесі діагностики:
- ушкоджень, що виникли внаслідок порушень правил установки, експлуатації Пристрою або його складових чи комплектуючих виробів, порушення рекомендованих правил зберігання та транспортування, викладених в експлуатаційних документах, або ж є звичайними та загально прийнятими для такого виду Пристроїв;
- ознак ремонту чи модернізації / спроб ремонту чи модернізації Замовником чи третіми особами (в тому числі будь-якими сервісними центрами, окрім Виконавця або партнерів Виконавця); - недоліків, пов'язаних з діями зовнішнього середовища (пожеж, повеней, інших випадків непереборної сили), а також шкоди, заподіяної комахами та тваринами, залиття рідиною, та інших пошкоджень, що сталися з вини або через недбалість Замовника або будь-яких третіх осіб;
- недоліків, що виникли внаслідок дії комп’ютерних вірусів і аналогічних їм програм, встановлення, зміни або видалення паролів (кодів) Пристрою, модифікації та/або перевстановлення попередньо встановленого програмного забезпечення (ПЗ), встановлення та використання неоригінального ПЗ, застосування сервісних кодів;
- недоліків, викликаних використанням нестандартних (неоригінальних) та/або неякісних (пошкоджених) витратних матеріалів (картриджів, фільтрів), приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись картами пам’яті, SIM-картами);
- недоліків, спричинених використанням вузлів, деталей, комплектуючих виробів, не передбачених експлуатаційними документами;
- недоліків, викликаних невідповідністю стандартам або технічним регламентам живлячих, кабельних, телекомунікаційних мереж, потужності радіосигналу, в тому числі через особливості рельєфу та інші подібні зовнішні чинники, використанням Пристрою на межі або поза зоною дії мережі, підключення до Пристрою невідповідних або несправних зовнішніх пристроїв;
- недоліків, викликаних завантаженням, установкою та використанням несумісного контенту (програмні додатки, аудіо, графічні, відео та інші файли, і подібні ним програми).
1.13 Неможливість ремонту – відсутність у Виконавця технічних можливостей проведення ремонту, що залежить від типу пошкодження, відсутності необхідних деталей, запасних частин та елементів на території України та ін.
1.14 Недоцільність ремонту – випадок, коли вартість ремонту (що включає вартість робіт, вартість деталей, запасних частин та елементів, а також вартість додаткових витрат Виконавця, пов’язаних з наданням послуг) становить 75% і більше вартості Пристрою, визначеної в розрахунковому документі.
1.15 Номінальна вартість – вартість Пристрою, що визначена в розрахунковому документі, який підтверджує придбання Пристрою або ринкова вартість аналогічного Пристрою на момент здійснення Повернення вартості Пристрою (застосовується менша сума).
1.16 Поломка - відсутність функціональної працездатності, яка виникла внаслідок дефекту або в процесі нормального/природного зносу деталей та елементів Пристрою.
1.17 Пошкодження - деформація/механічне пошкодження, які сталися внаслідок впливу зовнішніх факторів (падінням, залиттям рідиною, потраплянням комах/тварин, тощо), що призвели до порушення належної функціональності або повної втрати функціональності Пристрою.
1.18 Чинність Сертифікату – дійсність Сертифікату на момент звернення Замовника, що підтверджується сукупністю наступних умов: придбання Сертифіката (підтверджується розрахунковим документом), на момент звернення Замовника не закінчився строк(термін) його дії (в тому числі й достроково).
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1 Договір укладено відповідно до положень ст. 633, 634 Цивільного кодексу України.
2.2 Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами та повноваженнями на укладення й виконання умов Договору.
2.3 Для Замовника Договір є обов’язковим з моменту прийняття ним пропозиції Виконавця про укладення Договору.
2.4 Договір укладається шляхом приєднання Замовника до запропонованого Виконавцем Договору загалом та прийняття всіх істотних умов Договору без підписання письмового примірника і має юридичну силу відповідно до положень ст. 633, 634 Цивільного кодексу України. Замовник не може пропонувати свої умови, а може лише приєднатися до запропонованої оферти.
2.5 Безумовне та повне прийняття умов Договору Замовником полягає в оплаті Замовником вартості Сертифікату та діє протягом строку, визначеного відповідним Сертифікатом. 2.6 Датою укладання Договору є дата здійснення Замовником оплати ціни Договору (вартості Сертифікату). Саме з цієї дати обчислюється строк дії Договору.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1 Виконавець зобов’язується організувати надання послуг (виконання робіт), передбачених Договором (надалі – "послуги" та/або "роботи"), Замовникам, які є законними власниками / володільцями Сертифікату та Пристрою, на який розповсюджується умови цього договору та дія Сертифікату.
3.2 Дата укладення цього Договору зазначаються у розрахунковому документі, який надається Замовнику після оплати вартості Сертифікату (сплати суми Договору).
3.3 Виконавець має право залучати до надання послуг (виконання робіт) третіх осіб без додаткового погодження із Замовником. Відповідальність за якість, обсяг та своєчасність надання послуг (виконання робіт) перед Замовником несе Виконавець.
3.4 Право замовити послуги (роботи) на умовах цього Договору й отримати їх в повному обсязі, передбаченому умовами цього Договору, виникає з моменту укладення даного Договору (придбання Замовником Сертифікату).
3.5 Сплата Замовником вартості Сертифікату означає сплату ним всіх послуг (робіт) та матеріалів, які передбачені Умовами Сервісного обслуговування.
4. УМОВИ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
4.1 Послуги надаються (роботи виконуються) на підставі замовлення Замовника, в якому зазначається номер та дата розрахункового документа щодо придбання Сертифікату, дані Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові) та контактний номер телефону Замовника, а також інша інформація та дані, які необхідні для надання послуг (виконання робіт).
4.2 Послуги надаються (роботи виконуються) у сервісному центрі Виконавця або залученого підрядника. Для залучення третіх осіб до виконання Договору Виконавцем згода Замовника не вимагається.
4.3 Передача Пристрою на діагностику та/або подальше надання послуг (виконання робіт) здійснюється за попереднім погодженням Сторін безпосередньо за місцезнаходженням Виконавця або вказаному Виконавцем перевізнику. Доставка Пристрою, щодо якого надаватимуться послуги (виконуватимуться роботи), в обох напрямках здійснюється за рахунок Виконавця за принципом відділення – відділення, якщо інший принцип не погоджений сторонами. Відповідальність за забезпечення збереження Пристрою (належність його пакування та маркування) під час перевезення несе Сторона-відправник. Замовник зобов’язаний одночасно з Пристроєм передати Виконавцю всі документи, перелік яких визначається відповідно до даного Договору.
4.4 Строк дії Договору та надання послуг (виконання робіт) визначається відповідно до придбаного Сертифікату.
4.5 Для надання послуг (виконання робіт) по Договору, Замовник зобов’язаний надати Виконавцю документ, що підтверджує оплату Сертифікату та Пристрою, чинний Сертифікат, оригінальний гарантійний талон продавця, а також Пристрій, щодо якого надаватимуться послуги, не заблокований паролем і в повній комплектації.
4.6 Діагностика здійснюється Виконавцем або залученими Виконавцем підрядниками протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Пристрою сервісним центром Виконавця або залученого підрядника.
4.7 Рішення, прийняті Виконавцем на підставі діагностики, є обов’язковими для Замовника і можуть бути оскаржені Замовником виключно шляхом проведення незалежної експертизи вповноваженим органом. При цьому всі витрати, пов’язані з проведенням такої експертизи несе Замовник.
4.8 Ремонт Пристрою здійснюється протягом строку дії Сертифікату в строк, що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з дня проведення діагностики.
4.9 Ремонт Пристрою може виконуватися з використанням функціонально еквівалентних, відремонтованих або відновлених виробів або деталей.
4.10 Заміна у Пристрої несправних частин (деталей, вузлів, складальних одиниць) у період дії Сертифікату не призводить до встановлення нового строку дії Сертифікату або його пролонгації на весь Пристрій чи на замінені частини, однак Виконавець надає гарантію на надані послуги (виконані роботи) тривалістю 1 (один) календарний місяць з моменту підписання Квитанції або ТТН перевізника.
4.11 Обмін Пристрою або Повернення вартості Пристрою здійснюється протягом строку дії Сертифікату в строк, що не перевищує 10 (десяти) робочих днів з дня проведення діагностики. Повернення вартості Пристрою здійснюється при наданні Замовником копій заповнених сторінок його паспорту та ІПН.
4.12 З моменту здійснення Обміну Пристрою або Повернення вартості Пристрою вважається, що всі послуги, передбачені умовами даного Договору, надані Виконавцем належно, якісно, в повному обсязі, достроково і, відповідно, Договір та Сертифікат вважається таким, що достроково припинив свою дію.
4.13 Дія даного Договору не розповсюджується на недоліки Пристрою, на які не поширювалася гарантія продавця, а також недоліки, які не впливають на функціональність Пристрою.
4.14 Виконавець не несе будь-якої відповідальності за збереження даних (контакти, фото, відео та ін.) на Пристрої.
4.15 Надання послуг (виконання робіт) по Договору не здійснюється та, відповідно, Виконавець не несе жодних зобов’язань в наступних випадках:
- використання Пристрою для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
- пошкодження або відсутності гарантійних пломб; - втрати деталей та комплектуючих, що призвело до виходу Пристрою з ладу;
- зміни або видалення серійного номеру / ІMEI /даних про модель та/або їх неспівпадіння з номерами самого Пристрою та/або інформацією в Сертифікаті, а також у випадку відсутності маркувальних етикеток на Пристрої; - одночасної поломки / пошкодження батареї та дисплейного модуля Пристрою; - одночасного залиття та механічного пошкодження Пристрою; - в інших випадках, прямо передбачених Договором. В перелічених випадках Сертифікат втрачає чинність, а зобов’язання Виконавця вважаються виконаними в повному обсязі та належним чином, Договір вважається таким, що достроково припинив свою дію.
5. ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ (ВИКОНАНИХ РОБІТ)
5.1 Передача наданих послуг (виконаних робіт) Виконавцем та їх приймання Замовником здійснюється після завершення їх надання (виконання) в наступних порядку та способах: - у випадку приймання послуг (виконання робіт) за місцезнаходженням Виконавця - шляхом отримання Пристрою та підписання Квитанції; - у випадку приймання послуг (виконання робіт) в приміщенні компанії-перевізника – шляхом отримання Пристрою та підписання транспортної накладної компанії-перевізника;
5.2 Замовник зобов’язаний в момент приймання послуг (робіт) перевірити якість та обсяг наданих послуг (виконаних робіт) та у випадку відсутності претензій підписати визначений п.5.1. документ.
5.3 У випадку наявності будь-яких обґрунтованих претензій Замовник має право скласти вмотивовану відмову від прийняття наданих послуг (виконаних робіт) або претензію з викладенням своїх обґрунтованих належно доведених вимог:
- у відповідному полі в Квитанції;
- на окремому аркуші паперу, який направити Виконавцю. У випадку виявлення фактів втрати, псування чи пошкодження Виконавцем Пристрою та/або наданих матеріалів, Замовник має зафіксувати їх та терміново повідомити про них Виконавця, при цьому:
- у випадку приймання послуг (виконання робіт) за місцезнаходженням Виконавця – в Квитанції, а також, за наявності можливості, зафіксувати засобами фото або відео-фіксації;
- у випадку приймання послуг (виконання робіт) в приміщенні компанії-перевізника – в окремому документі, що має бути доданий до транспортної накладної компанії перевізника, в приміщенні якої приймається Пристрій, а також, за можливості, зафіксувати засобами фото або відео-фіксації.
В такому випадку Пристрій разом з окремим документом, яким зафіксовано наявність втрати, псування чи пошкодження, відразу повертається Виконавцеві.
5.4 З моменту підписання Замовником Квитанції / транспортної накладної послуги (роботи) вважаються наданими (виконаними) якісно, в повному обсязі та своєчасно. У випадку, якщо Замовник не підпише Квитанцію / транспортну накладну, як це передбачено пунктом 5.1. і при цьому не надасть вмотивовану відмову від прийняття наданих послуг (виконаних робіт) або претензію з викладенням своїх обґрунтованих належно доведених вимог, як це передбачено пунктом 5.3. в момент прийняття послуг (робіт), такі послуги (роботи) вважаються наданими (виконаними) якісно, в повному обсязі та своєчасно. Винятком з даного пункту є виникнення протягом гарантійного строку на надані послуги (виконані роботи), встановленого Виконавцем, прихованих недоліків в послугах (роботах), тобто таких, які не могли бути виявлені при звичайному прийманні. Про виявленні приховані недоліки Замовник зобов’язаний повідомити Виконавця в строк не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту їх виявлення але не пізніше 1 (одного) календарного місяця з моменту підписання Квитанції/ТТН перевізника.
5.5 Будь-які претензії Замовника щодо виникнення псування чи пошкодження Пристрою та/або матеріалів, окрім таких, які неможливо було виявити при звичайному прийманні (тобто псування чи пошкодження, які виникають / проявляються час від часу (плаваючі), або через певний час) мають бути виявлені та зафіксовані в момент приймання послуг (робіт). Підписання Замовником Квитанції та/або транспортної накладної без будь-яких застережень засвідчує відсутність його претензій до стану Пристрою та/або матеріалів.
6. ГАРАНТІЇ ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
6.1 Послуги (роботи) надаються (виконуються) виключно в обсягах та на умовах, визначених відповідно до придбаного Сертифікату та даного Договору.
6.2 Дія Договору не розповсюджується на витратні та комплектуючі матеріали, на аксесуари (наприклад: батареї, гарнітури, шнури, блоки живлення, шланги, щітки, фільтри), на фурнітуру, носії інформації різних типів (диски з програмним забезпеченням та драйверами, карти пам’яті), чохли, сумки, паски, шнури для перенесення, документацію, що додається до Пристрою; на програмне забезпечення (ПЗ) і драйвери, що постачаються в комплекті з Пристроєм на носіях інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись попередньо встановленим ПЗ), а також на необхідність переустановлення і налаштування ПЗ, за винятком випадків, коли ця необхідність викликана недоліком Пристрою, що виник з вини виробника; на косметичні дефекти (подряпини, потертості, деформації), що виникли під час експлуатації Пристрою, але не впливають на його працездатність / функціональність та/або не заважають його використанню за прямим призначенням та допускають його безпечне використання.
6.3 Послуги (роботи), які надаються (виконуються) за цим Договором, не є гарантійними зобов’язаннями продавця (імпортера) або виробника Пристрою. На цей Договір та на відносини Сторін, що виникають в зв’язку з його укладенням та виконанням, не розповсюджується Закон України «Про захист прав споживачів» в частині, що регламентує відносини споживачів з виробниками або продавцями (імпортерами) товарів, в тому числі статті 7 – 9 вказаного Закону.
6.4 На час надання послуг (виконання робіт) по Договору Замовнику не видається обладнання з підмінного фонду.
6.5 Виконавець гарантує якість наданих послуг (виконаних робіт) та встановлює гарантійний термін на надані послуги (виконані роботи), а також застосовані під час надання послуг (виконання робіт) матеріали тривалістю в 1 (один) місяць з моменту прийняття послуг (робіт) Замовником, якщо інший строк не передбачений Сертифікатом, виключно за умови подальшого дотримання Замовником належних умов експлуатації, зберігання та транспортування Пристрою.
6.6 У випадку необґрунтованого порушення строків надання послуг (виконання робіт), якщо такі строки не були продовжені, Замовник має право вимагати сплату на свою користь пені у розмірі 3 (трьох) відсотків вартості роботи (послуги) за кожен день прострочення.
6.7 У випадку надання послуг (виконання робіт) неналежної якості Виконавець, на підставі вимоги Замовника, оформленої та поданої у відповідності з чинним законодавством України, зобов’язується в якомога коротший строк, що додатково узгоджується Сторонами, виправити всі недоліки в наданих послугах (виконаних роботах).
6.8 У випадку втрати, псування чи пошкодження Виконавцем Пристрою та/або наданих Замовником матеріалів під час надання послуг (виконання робіт) Виконавець, на підставі вимоги Замовника, оформленої та поданої у відповідності з чинним законодавством України, зобов’язується протягом 1 (одного) місяця з дня підтвердження вимог Замовника, відшкодувати останньому прямі матеріальні збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням Пристрою та/або матеріалів.
6.9 Виконавець не несе відповідальності за невиконання, прострочення виконання або інше неналежне виконання зобов'язання та недоліки у наданих послугах (виконаних роботах), якщо вони виникли з вини самого Замовника або третіх осіб. Виконавець знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано заподіяну Пристроєм людям, домашнім тваринам, майну в разі, якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації, налаштування Пристрою; умисних або необережних дій Замовника (споживача) або третіх осіб. Також Виконавець не несе відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано заподіяну Пристроєм відповідного призначення, в результаті втрати, пошкодження або зміни даних та інформації.
7. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР)
7.1 Згідно з Договором Сторони не несуть відповідальності за невиконання (неналежне виконання) своїх обов’язків, якщо таке невиконання (неналежне виконання) відбулося внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору).
7.2 Обставинами непереборної сили (форс-мажором) згідно з Договором вважаються стихійні явища природного характеру (повені, землетруси, снігові заметілі, ожеледиця, значне зниження або підвищення температури повітря та інші природні лиха), лиха біологічного, техногенного та антропогенного походження (вибухи, пожежі, масові епідемії, карантин, епізоотії, епіфітотії тощо), обставини суспільного життя (війна або воєнні дії, блокади, громадські хвилювання, прояви тероризму, масові страйки тощо), дії або нормативні вимоги органів державної влади та інші обставини, що перебувають поза контролем і волею Сторін, відбулися після набрання чинності Договором, безпосередньо впливають на дії Сторін та унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором.
7.3 Час дії форс-мажору продовжує на відповідні строки виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. Належним доказом факту виникнення та існування форс – мажорних обставин є документ, виданий Торгово-промисловою палатою України або регіональними торгово-промисловими палатами.
8. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
8.1 Усі суперечки та розбіжності, що виникають під час виконання Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів та в порядку досудового врегулювання спору.
8.2 У разі неможливості вирішити спір шляхом переговорів та в порядку досудового врегулювання спору суперечки між Сторонами підлягають вирішенню відповідно до чинного законодавства України.
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1 Цей Договір є змішаним та містить елементи договорів приєднання, публічного договору, договору про надання послуг та договору побутового підряду.
9.2 Замовник підтверджує, що він, до укладання цього Договору, ознайомився з його умовами, що вони йому зрозумілі, та свідомо без примусу уклав цей Договір.
9.3 Оферта (пропозиція на укладення цього Договору) діє необмежено в часі з урахуванням умов, що викладені в цій оферті, поки Виконавець не припинить її дію або замінить цю пропозицію новою редакцією. Зміна умов пропозиції оферти не має наслідком зміни умов цього Договору, якщо Замовник його уклав до введення в дію таких змін або її припинення.
9.4 Дострокова відмова від цього Договору можлива у випадках та в порядку, передбачених чинним законодавством України.
9.5 Обробка Виконавцем, який є володільцем наданих Замовником даних, склад та зміст яких визначено Договором та домовленостями Сторін, і можуть містити відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, здійснюється у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних», з яким Замовник вважається ознайомленим на момент укладення Договору.
9.6 Замовник (надалі – Власник персональних даних) підтверджує, що надав згоду на обробку Виконавцем персональних даних (будь-якої інформації, що стосується його, в тому числі, однак не виключно, інформації щодо прізвища, власного імені, по батькові, паспортних даних, номерів контактних телефонів тощо (надалі - Персональні дані)) з метою:
- здійснення Виконавцем своєї фінансово-господарської діяльності, пропонування повного кола послуг/виконання робіт Виконавцем та/або іншими суб’єктами господарювання, що залучені до виконання Договору (надалі – треті особи), у тому числі шляхом здійснення контактів із Власником персональних даних;
- надання третіми особами послуг / виконання робіт Виконавцю для виконання ним своїх функцій та/або для виконання укладених Виконавцем із Третіми особами договорів; - захисту Виконавцем своїх законних прав та інтересів.
9.7 Зазначена Згода надається на строк, який є необхідним відповідно до мети обробки Персональних даних, передбаченої даною Згодою, однак у будь-якому випадку до моменту припинення Виконавця та/або його правонаступників.
9.8 Усі правовідносини, що виникають із Договору або пов’язані з ним, зокрема з чинністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регулюються Договором та відповідними нормами чинного законодавства України.
10. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФОП ТУЗОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Місцезнаходження/поштова адреса: Україна, 51918, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ КІЛЬЦЕВА, будинок 5, квартира 8.
РНОКПП: 3230701777