Актуальні вакансії
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Адміністратора у шоурум в ТРЦ "GORODOK GALLERY" (м.Київ).
Чим будете займатись:
- внутрішні процеси шоуруму
- операційна діяльність
- обслуговування відвідувачів, продажі
- зберігання ТМЦ
- управління персоналом
- фінансовий аналіз і контроль
- управління кризовими ситуаціями
- наставництво та розвиток команди
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI)
- графік: 4/2 або 6/3 (вихідні плаваючі), дві зміни 09:00 до 20:00, 10:00 до 21:00
- випробувальний період - 2 місяці, котрий оплачується
Чого ми чекаємо від вас:
- досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
- знання та розуміння основ продажів
- знання структури ПК
- комп’ютерна грамотність
- готовність приймати відповідальність за дії і результати команди
- бачення мети та напрямків розвитку команди
- відкритість до спілкування з усіма членами команди
- здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих результатів
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого HR manager з навчання та розвитку співробітників котрий готовий ефективно розвивати цей напрямок у компанії.
Ми пропонуємо:
- конкурентну заробітну плату
- можливість працювати в гібридному графіку: офіс/віддалено
- корпоративні курси, хаби знань
- офіційне працевлаштування
- відсутність бюрократії
- графік роботи пн-пт з 10:00 до 18:00. Вихідні сб-нд (гібридний з точки зору відвідування коворкінгу, який знаходиться 10 хв. від метро Берестейська)
Попередній досвід та навички:
- досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді
- рівень англійської мови - не нижче B1
- знання спектра методик оцінки
- навички створення систем оцінки ефективності: KPI, OKR, 360°
- розуміння інструментів Talent Management та HR-аналітики
- досвід розробки профілів посад, опису компетенцій, впровадження грейдів і карт розвитку
- вміння працювати з бюджетуванням, вести проєкти, складати звіти
- аналітичне мислення та стратегічне планування
- комунікабельність і вміння переконувати
- проактивність та ініціативність
Що маєте робити:
- розробка профілів посад з нуля, включаючи опис функціоналу, компетенцій та вимог до кандидатів
- аналіз потреб у навчанні співробітників на основі цілей компанії та оцінки ефективності. Побудова річного “Календаря тренінгів”
- пошук і підбір зовнішніх і внутрішніх програм навчання, тренерів, платформ
- розробка та впровадження систем грейдів (рівнів розвитку) співробітників
- створення та адміністрування системи оцінки ефективності персоналу (Performance Review, KPI, OKR)
- побудова індивідуальних карт розвитку по кожній посаді
- співпраця з керівниками підрозділів для виявлення потреб у розвитку команд
- організація тренінгів, семінарів, воркшопів, згідно “Календаря тренінгів” та запитів від вендорів
- моніторинг результативності програм навчання (ROI навчання)
- ведення статистики з навчання, документації, звітності та бюджету на розвиток і оцінку співробітників
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого рекрутера, котрий готовий знаходити таланти для нашої компанії.
Ми пропонуємо:
- конкурентну заробітну плату
- можливість працювати в гібридному графіку: офіс/віддалено
- корпоративні курси, хаби знань
- офіційне працевлаштування
- відсутність бюрократії
- графік роботи пн-пт з 10:00 до 18:00. Вихідні сб-нд (гібридний з точки зору відвідування коворкінгу, який знаходиться в 10 хв. від метро Берестейська)
Попередній досвід та навички:
- досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років
- знання спектра методик підбору, досвід headhunting
- навички роботи з LinkedIn Recruiter, Djinni, Dou та суміжними платформами
- знання сучасних методів інтерв’ювання: STAR, інтерв’ю по компетенціям
- навички роботи з рекрутинговою аналітикою та статистикою, заповнення звітності
- комунікабельність і вміння будувати партнерські відносини з кандидатами, етичність в діалозі
- тайм-менеджмент і вміння працювати з пріоритетами
- стресостійкість і адаптивність до змін
- креативність у підходах до пошуку
- навички переконання та презентації вакансії
Що маєте робити:
- ведення повного циклу рекрутингу: від брифінгу із замовником до оферу кандидату
- хантинг пасивних кандидатів через LinkedIn, Djinni та інші ресурси
- комунікація з менеджерами платформ по рекрутингу, підбір оптимальних пакетів публікацій
- розробка і розміщення тексту вакансій, згідно поданої заявки на пошук
- проведення скринінгу, інтерв’ю, оцінювання soft/hard skills кандидатів
- ведення бази кандидатів у CRM/HRM-системах
- підтримка зв’язку з кандидатами протягом усього процесу найму
- співпраця з керівниками підрозділів щодо формування запитів на підбір
- аналіз ринку праці, зарплат та трендів у підборі співробітників
- підтримка позитивного іміджу компанії серед кандидатів
- регулярне оновлення бази кандидатів і звітності
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди продавця-консультанта комп'ютерної техніки у шоурум в місті Києві у ТРЦ “Cosmo Multimall”.
Ваші зони відповідальності:
- здійснення продажів задля досягнення поставлених планів та цілей
- обслуговування клієнтів згідно стандартів, прописаних та узгоджених в компанії, прийом сервісних звернень
- проведення інвентаризації продукції та основних залишків
- прийом, тестування, відправка Trade-in товару
- збірка і тестування техніки, надання необхідних технічних регламентованих послуг
- прийом та відправка переміщень (товару)
- робота з касою: внесення готівки в замовлення, термінальна оплата, еквайрінгова оплата, повернення, інкасація
- оформлення повернення
- дотримання чистоти і порядку торгового залу: викладка товару, актуальність цінників, контроль наявності ігор на робочих місцях
Чого ми чекаємо від вас:
- досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року
- висока комунікабельність та навички продажу
- знання комп’ютерної техніки - обов'язково
- вміння працювати в команді і бути відповідальним
- бажання розвиватися та вчитися новому
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: 25 000 − 30 000 грн. (ставка+бонуси)
- 4/2 10:00 до 18:00 (2 дні), 13:00 до 21:00 (2 дні)
- випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
- наставництво від колег та керівництва
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди продавця-консультанта комп'ютерної техніки у шоурум в ТРЦ "GORODOK GALLERY" (м. Київ).
Ваші зони відповідальності:
- здійснення продажів задля досягнення поставлених планів та цілей
- обслуговування клієнтів згідно стандартів, прописаних та узгоджених в компанії, прийом сервісних звернень
- проведення інвентаризації продукції та основних залишків
- прийом, тестування, відправка Trade-in товару
- збірка і тестування техніки, надання необхідних технічних регламентованих послуг
- прийом та відправка переміщень (товару)
- робота з касою: внесення готівки в замовлення, термінальна оплата, еквайрінгова оплата, повернення, інкасація
- оформлення повернення
- дотримання чистоти і порядку торгового залу: викладка товару, актуальність цінників, контроль наявності ігор на робочих місцях
Чого ми чекаємо від вас:
- досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року
- висока комунікабельність та навички продажу
- знання комп’ютерної техніки - обов'язково
- вміння працювати в команді і бути відповідальним
- бажання розвиватися та вчитися новому
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: 25 000 – 35 000 грн. (ставка+бонуси)
- 4/2, 09:00 до 20:00 (2 дні), 10:00 до 21:00 (2 дні)
- випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
- наставництво від колег та керівництва
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду "Керівник контакт-центру".
ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:
Стратегія, аналітика та KPI
- розробка стратегії продажів контакт-центру (спільно з керівником відділу продажів)
- встановлення планів продажу, аналіз динаміки
- пошук і впровадження рішень для зросту основних KPI
- корегування, розробка нових KPI, їх впровадження
- аналіз отриманих результатів роботи команди, заповнення звітності
- визначення пріоритетних напрямів розвитку відділу, запуск нових проєктів
- оцінка дзвінків, чатів, аналіз скарг та NPS
Операційне управління
- організація та контроль безперебійної роботи відділу
- впровадження стандартів обслуговування на всіх каналах комунікації (дзвінки, чати, месенджери, e-mail)
- бюджетування, написання необхідних інструкцій та процедур
- взаємодія з іншими відділами компанії
- покращення/оптимізація софту для дзвінків та чатів: написання тех.завдань IT-відділу, автоматизація, тестування і впровадження в роботу.
- забезпечення відділу необхідною технікою для роботи (формування заявки на закупку) і облік основних засобів
Робота з командою
- проведення навчань, наставництво
- розробка скриптів, навчальних матеріалів
- робота з командою: підтримка, розвиток, зворотний зв'язок, мотивація
- розробка систем мотивації та підходів до них
ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:
- досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років у retail-компаніях чи контакт-центрах
- досвід управління командами: контакт-центр, відділ продажів, CX
- знання технік продажів (особливо вхідні/вихідні дзвінки)
- навички постановки цілей, KPI, бюджетування і написання звітності
- практика впровадження процесів автоматизації та CRM-систем
- досвід створення скриптів, тренінгових програм
- досвід проведення навчань, онбордингу, наставництво
- грамотна українська усна та письмові мова
- вміння пріоритизувати задачі
- здатність працювати з кількома процесами паралельно
- гнучкість, адаптивність, клієнтоорієнтованість
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Адміністратора у шоурум в м.Вінниця.
Чим будете займатись:
- внутрішні процеси шоуруму
- операційна діяльність
- обслуговування відвідувачів, продажі
- зберігання ТМЦ
- управління персоналом
- фінансовий аналіз і контроль
- управління кризовими ситуаціями
- наставництво та розвиток команди
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI)
- графік: 4/2, дві зміни, з 09:00 до 19:00, з 12:00 до 20:00
- випробувальний період – 2 місяці, котрий оплачується
Чого ми чекаємо від вас:
- досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
- знання та розуміння основ продажів
- знання структури ПК
- комп’ютерна грамотність
- готовність приймати відповідальність за дії і результати команди
- бачення мети та напрямків розвитку команди
- відкритість до спілкування з усіма членами команди
- здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих результатів
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Адміністратора у шоурум в м.Івано - Франківськ.
Чим будете займатись:
- внутрішні процеси шоуруму
- операційна діяльність
- обслуговування відвідувачів, продажі
- зберігання ТМЦ
- управління персоналом
- фінансовий аналіз і контроль
- управління кризовими ситуаціями
- наставництво та розвиток команди
Що ми пропонуємо:
- заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI)
- графік: 4/2, дві зміни, з 09:00 до 19:00, з 12:00 до 20:00
- випробувальний період - 2 місяці, котрий оплачується
Чого ми чекаємо від вас:
- досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
- знання та розуміння основ продажів
- знання структури ПК
- комп’ютерна грамотність
- готовність приймати відповідальність за дії і результати команди
- бачення мети та напрямків розвитку команди
- відкритість до спілкування з усіма членами команди
- здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих результатів
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.
TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.
Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду "Керівник онлайн-продажів".
ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:
Стратегія, аналітика та KPI
- розробка стратегії продажів контакт-центру (спільно з керівником відділу продажів)
- встановлення планів продажу, аналіз динаміки
- пошук і впровадження рішень для зросту основних KPI
- корегування, розробка нових KPI, їх впровадження
- аналіз отриманих результатів роботи команди, заповнення звітності
- визначення пріоритетних напрямів розвитку відділу, запуск нових проєктів
- оцінка дзвінків, чатів, аналіз скарг та NPS
Операційне управління
- організація та контроль безперебійної роботи відділу
- впровадження стандартів обслуговування на всіх каналах комунікації (дзвінки, чати, месенджери, e-mail)
- бюджетування, написання необхідних інструкцій та процедур
- взаємодія з іншими відділами компанії
- покращення/оптимізація софту для дзвінків та чатів: написання тех.завдань IT-відділу, автоматизація, тестування і впровадження в роботу.
- забезпечення відділу необхідною технікою для роботи (формування заявки на закупку) і облік основних засобів
Робота з командою
- проведення навчань, наставництво
- розробка скриптів, навчальних матеріалів
- робота з командою: підтримка, розвиток, зворотний зв'язок, мотивація
- розробка систем мотивації та підходів до них
ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:
- досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років у retail-компаніях чи контакт-центрах
- досвід управління командами: контакт-центр, відділ продажів, CX
- знання технік продажів (особливо вхідні/вихідні дзвінки)
- навички постановки цілей, KPI, бюджетування і написання звітності
- практика впровадження процесів автоматизації та CRM-систем
- досвід створення скриптів, тренінгових програм
- досвід проведення навчань, онбордингу, наставництво
- грамотна українська усна та письмові мова
- вміння пріоритизувати задачі
- здатність працювати з кількома процесами паралельно
- гнучкість, адаптивність, клієнтоорієнтованість
Чим ми цікаві:
- фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
- можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
- дружню підтримку від нашої команди
- можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
- корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
- можливості кар'єрного зростання
- стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет
До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram
Робота в компанії
Ми шукаємо однодумців в команду фанатів комп’ютерної індустрії.
Наша ціль: комп'ютер у кожен дім!
Зробити так, щоб в кожному домі був комп’ютер від TELEMART.UA.
Наша місія: комп'ютер – це просто!
Ми робимо все для того, щоб наші клієнти уникли труднощів у підборі та використанні комп’ютера.
Ми шукаємо таких самих захоплених і небайдужих людей, у яких комп'ютерна техніка і все, що з нею пов'язано, викликає жвавий інтерес і душевне тремтіння.
Як і в кожній команді однодумців, у нас є цінності, які допомагають нам розвиватися і досягати поставленої мети.
Наші цінності:
- Поважати колег та їх труд.
- Розділяти успіхи всієї команди.
- Допомагати і підтримувати колег в їх роботі.
- Відкрито ділитися своїми ідеями.
Слідуючи цим цінностям, ми змогли побудувати сильну команду професіоналів своєї справи.
З нами:
- Легко зростати та розвиватися.
- Комфортно працювати в дружній атмосфері.
- Весело відпочивати.
- Робота з насолодою і гарна оплата.
Якщо ви відчуваєте в собі сили і бажання бути частиною нашої команди, маєте можливість нам допомогти стати краще - чекаємо ваше резюме у вільній формі за адресою: hr@telemart.ua
Долучайся до команди TELEMART.UA, з нами цікаво!