Каталог
content
content
content
Обране Порівняння

Актуальні вакансії

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Адміністратора у шоурум в ТРЦ "GORODOK GALLERY" (м.Київ).

Чим будете займатись:

  • внутрішні процеси шоуруму
  • операційна діяльність
  • обслуговування відвідувачів, продажі
  • зберігання ТМЦ
  • управління персоналом
  • фінансовий аналіз і контроль
  • управління кризовими ситуаціями
  • наставництво та розвиток команди

Що ми пропонуємо:

  • заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI)
  • графік: 4/2 або 6/3 (вихідні плаваючі), дві зміни 09:00 до 20:00, 10:00 до 21:00
  • випробувальний період - 2 місяці, котрий оплачується

Чого ми чекаємо від вас:

  • досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
  • знання та розуміння основ продажів
  • знання структури ПК
  • комп’ютерна грамотність
  • готовність приймати відповідальність за дії і результати команди
  • бачення мети та напрямків розвитку команди
  • відкритість до спілкування з усіма членами команди
  • здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих результатів

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого HR manager з навчання та розвитку співробітників котрий готовий ефективно розвивати цей напрямок у компанії.

Ми пропонуємо:

  • конкурентну заробітну плату
  • можливість працювати в гібридному графіку: офіс/віддалено
  • корпоративні курси, хаби знань
  • офіційне працевлаштування
  • відсутність бюрократії
  • графік роботи пн-пт з 10:00 до 18:00. Вихідні сб-нд (гібридний з точки зору відвідування коворкінгу, який знаходиться 10 хв. від метро Берестейська)

Попередній досвід та навички:

  • досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді
  • рівень англійської мови - не нижче B1
  • знання спектра методик оцінки
  • навички створення систем оцінки ефективності: KPI, OKR, 360°
  • розуміння інструментів Talent Management та HR-аналітики
  • досвід розробки профілів посад, опису компетенцій, впровадження грейдів і карт розвитку
  • вміння працювати з бюджетуванням, вести проєкти, складати звіти
  • аналітичне мислення та стратегічне планування
  • комунікабельність і вміння переконувати
  • проактивність та ініціативність

Що маєте робити:

  • розробка профілів посад з нуля, включаючи опис функціоналу, компетенцій та вимог до кандидатів
  • аналіз потреб у навчанні співробітників на основі цілей компанії та оцінки ефективності. Побудова річного “Календаря тренінгів”
  • пошук і підбір зовнішніх і внутрішніх програм навчання, тренерів, платформ
  • розробка та впровадження систем грейдів (рівнів розвитку) співробітників
  • створення та адміністрування системи оцінки ефективності персоналу (Performance Review, KPI, OKR)
  • побудова індивідуальних карт розвитку по кожній посаді
  • співпраця з керівниками підрозділів для виявлення потреб у розвитку команд
  • організація тренінгів, семінарів, воркшопів, згідно “Календаря тренінгів” та запитів від вендорів
  • моніторинг результативності програм навчання (ROI навчання)
  • ведення статистики з навчання, документації, звітності та бюджету на розвиток і оцінку співробітників

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

У зв’язку з активним розширенням, ми шукаємо досвідченого рекрутера, котрий готовий знаходити таланти для нашої компанії.

Ми пропонуємо:

  • конкурентну заробітну плату
  • можливість працювати в гібридному графіку: офіс/віддалено
  • корпоративні курси, хаби знань
  • офіційне працевлаштування
  • відсутність бюрократії
  • графік роботи пн-пт з 10:00 до 18:00. Вихідні сб-нд (гібридний з точки зору відвідування коворкінгу, який знаходиться в 10 хв. від метро Берестейська)

Попередній досвід та навички:

  • досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років
  • знання спектра методик підбору, досвід headhunting
  • навички роботи з LinkedIn Recruiter, Djinni, Dou та суміжними платформами
  • знання сучасних методів інтерв’ювання: STAR, інтерв’ю по компетенціям
  • навички роботи з рекрутинговою аналітикою та статистикою, заповнення звітності
  • комунікабельність і вміння будувати партнерські відносини з кандидатами, етичність в діалозі
  • тайм-менеджмент і вміння працювати з пріоритетами
  • стресостійкість і адаптивність до змін
  • креативність у підходах до пошуку
  • навички переконання та презентації вакансії

Що маєте робити:

  • ведення повного циклу рекрутингу: від брифінгу із замовником до оферу кандидату
  • хантинг пасивних кандидатів через LinkedIn, Djinni та інші ресурси
  • комунікація з менеджерами платформ по рекрутингу, підбір оптимальних пакетів публікацій
  • розробка і розміщення тексту вакансій, згідно поданої заявки на пошук
  • проведення скринінгу, інтерв’ю, оцінювання soft/hard skills кандидатів
  • ведення бази кандидатів у CRM/HRM-системах
  • підтримка зв’язку з кандидатами протягом усього процесу найму
  • співпраця з керівниками підрозділів щодо формування запитів на підбір
  • аналіз ринку праці, зарплат та трендів у підборі співробітників
  • підтримка позитивного іміджу компанії серед кандидатів
  • регулярне оновлення бази кандидатів і звітності

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди продавця-консультанта комп'ютерної техніки у шоурум в місті Києві у ТРЦ “Cosmo Multimall”.

Ваші зони відповідальності:

  • здійснення продажів задля досягнення поставлених планів та цілей
  • обслуговування клієнтів згідно стандартів, прописаних та узгоджених в компанії, прийом сервісних звернень
  • проведення інвентаризації продукції та основних залишків
  • прийом, тестування, відправка Trade-in товару
  • збірка і тестування техніки, надання необхідних технічних регламентованих послуг
  • прийом та відправка переміщень (товару)
  • робота з касою: внесення готівки в замовлення, термінальна оплата, еквайрінгова оплата, повернення, інкасація
  • оформлення повернення
  • дотримання чистоти і порядку торгового залу: викладка товару, актуальність цінників, контроль наявності ігор на робочих місцях

Чого ми чекаємо від вас:

  • досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року
  • висока комунікабельність та навички продажу
  • знання комп’ютерної техніки - обов'язково
  • вміння працювати в команді і бути відповідальним
  • бажання розвиватися та вчитися новому

Що ми пропонуємо:

  • заробітна плата: 25 000 − 30 000 грн. (ставка+бонуси)
  • 4/2 10:00 до 18:00 (2 дні), 13:00 до 21:00 (2 дні)
  • випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
  • наставництво від колег та керівництва

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди продавця-консультанта комп'ютерної техніки у шоурум в ТРЦ "GORODOK GALLERY" (м. Київ).

Ваші зони відповідальності:

  • здійснення продажів задля досягнення поставлених планів та цілей
  • обслуговування клієнтів згідно стандартів, прописаних та узгоджених в компанії, прийом сервісних звернень
  • проведення інвентаризації продукції та основних залишків
  • прийом, тестування, відправка Trade-in товару
  • збірка і тестування техніки, надання необхідних технічних регламентованих послуг
  • прийом та відправка переміщень (товару)
  • робота з касою: внесення готівки в замовлення, термінальна оплата, еквайрінгова оплата, повернення, інкасація
  • оформлення повернення
  • дотримання чистоти і порядку торгового залу: викладка товару, актуальність цінників, контроль наявності ігор на робочих місцях

Чого ми чекаємо від вас:

  • досвід роботи на аналогічній посаді протягом 1 року
  • висока комунікабельність та навички продажу
  • знання комп’ютерної техніки - обов'язково
  • вміння працювати в команді і бути відповідальним
  • бажання розвиватися та вчитися новому

Що ми пропонуємо:

  • заробітна плата: 25 000 – 35 000 грн. (ставка+бонуси)
  • 4/2, 09:00 до 20:00 (2 дні), 10:00 до 21:00 (2 дні)
  • випробувальний період оплачується згідно ставки та бонусної системи
  • наставництво від колег та керівництва

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду "Керівник контакт-центру".

ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:

Стратегія, аналітика та KPI

  • розробка стратегії продажів контакт-центру (спільно з керівником відділу продажів)
  • встановлення планів продажу, аналіз динаміки
  • пошук і впровадження рішень для зросту основних KPI
  • корегування, розробка нових KPI, їх впровадження
  • аналіз отриманих результатів роботи команди, заповнення звітності
  • визначення пріоритетних напрямів розвитку відділу, запуск нових проєктів
  • оцінка дзвінків, чатів, аналіз скарг та NPS

Операційне управління

  • організація та контроль безперебійної роботи відділу
  • впровадження стандартів обслуговування на всіх каналах комунікації (дзвінки, чати, месенджери, e-mail)
  • бюджетування, написання необхідних інструкцій та процедур
  • взаємодія з іншими відділами компанії
  • покращення/оптимізація софту для дзвінків та чатів: написання тех.завдань IT-відділу, автоматизація, тестування і впровадження в роботу.
  • забезпечення відділу необхідною технікою для роботи (формування заявки на закупку) і облік основних засобів

Робота з командою

  • проведення навчань, наставництво
  • розробка скриптів, навчальних матеріалів
  • робота з командою: підтримка, розвиток, зворотний зв'язок, мотивація
  • розробка систем мотивації та підходів до них

ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:

  • досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років у retail-компаніях чи контакт-центрах
  • досвід управління командами: контакт-центр, відділ продажів, CX
  • знання технік продажів (особливо вхідні/вихідні дзвінки)
  • навички постановки цілей, KPI, бюджетування і написання звітності
  • практика впровадження процесів автоматизації та CRM-систем
  • досвід створення скриптів, тренінгових програм
  • досвід проведення навчань, онбордингу, наставництво
  • грамотна українська усна та письмові мова
  • вміння пріоритизувати задачі
  • здатність працювати з кількома процесами паралельно
  • гнучкість, адаптивність, клієнтоорієнтованість

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Адміністратора у шоурум в м.Вінниця.

Чим будете займатись:

  • внутрішні процеси шоуруму
  • операційна діяльність
  • обслуговування відвідувачів, продажі
  • зберігання ТМЦ
  • управління персоналом
  • фінансовий аналіз і контроль
  • управління кризовими ситуаціями
  • наставництво та розвиток команди

Що ми пропонуємо:

  • заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI)
  • графік: 4/2, дві зміни, з 09:00 до 19:00, з 12:00 до 20:00
  • випробувальний період – 2 місяці, котрий оплачується

Чого ми чекаємо від вас:

  • досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
  • знання та розуміння основ продажів
  • знання структури ПК
  • комп’ютерна грамотність
  • готовність приймати відповідальність за дії і результати команди
  • бачення мети та напрямків розвитку команди
  • відкритість до спілкування з усіма членами команди
  • здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих результатів

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди Адміністратора у шоурум в м.Івано - Франківськ.

Чим будете займатись:

  • внутрішні процеси шоуруму
  • операційна діяльність
  • обслуговування відвідувачів, продажі
  • зберігання ТМЦ
  • управління персоналом
  • фінансовий аналіз і контроль
  • управління кризовими ситуаціями
  • наставництво та розвиток команди

Що ми пропонуємо:

  • заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI)
  • графік: 4/2, дві зміни, з 09:00 до 19:00, з 12:00 до 20:00
  • випробувальний період - 2 місяці, котрий оплачується

Чого ми чекаємо від вас:

  • досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
  • знання та розуміння основ продажів
  • знання структури ПК
  • комп’ютерна грамотність
  • готовність приймати відповідальність за дії і результати команди
  • бачення мети та напрямків розвитку команди
  • відкритість до спілкування з усіма членами команди
  • здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих результатів

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Ми - мережа магазинів комп’ютерної техніки TELEMART.UA.
Представлені у Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Тернополі.

TELEMART.UA пропонує один з найбільших в Україні асортиментів у сфері комп’ютерної техніки, комплектуючих, продуктів власного імпорту. Займаємось улюбленою справою вже 15 років.
Тут ви зможете познайомитись з нами трохи ближче.

Наразі запрошуємо доєднатись до нашої команди на посаду "Керівник онлайн-продажів".

ЧИМ БУДЕТЕ ЗАЙМАТИСЯ:

Стратегія, аналітика та KPI

  • розробка стратегії продажів контакт-центру (спільно з керівником відділу продажів)
  • встановлення планів продажу, аналіз динаміки
  • пошук і впровадження рішень для зросту основних KPI
  • корегування, розробка нових KPI, їх впровадження
  • аналіз отриманих результатів роботи команди, заповнення звітності
  • визначення пріоритетних напрямів розвитку відділу, запуск нових проєктів
  • оцінка дзвінків, чатів, аналіз скарг та NPS

Операційне управління

  • організація та контроль безперебійної роботи відділу
  • впровадження стандартів обслуговування на всіх каналах комунікації (дзвінки, чати, месенджери, e-mail)
  • бюджетування, написання необхідних інструкцій та процедур
  • взаємодія з іншими відділами компанії
  • покращення/оптимізація софту для дзвінків та чатів: написання тех.завдань IT-відділу, автоматизація, тестування і впровадження в роботу.
  • забезпечення відділу необхідною технікою для роботи (формування заявки на закупку) і облік основних засобів

Робота з командою

  • проведення навчань, наставництво
  • розробка скриптів, навчальних матеріалів
  • робота з командою: підтримка, розвиток, зворотний зв'язок, мотивація
  • розробка систем мотивації та підходів до них

ЧОГО МИ ЧЕКАЄМО ВІД ВАС:

  • досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років у retail-компаніях чи контакт-центрах
  • досвід управління командами: контакт-центр, відділ продажів, CX
  • знання технік продажів (особливо вхідні/вихідні дзвінки)
  • навички постановки цілей, KPI, бюджетування і написання звітності
  • практика впровадження процесів автоматизації та CRM-систем
  • досвід створення скриптів, тренінгових програм
  • досвід проведення навчань, онбордингу, наставництво
  • грамотна українська усна та письмові мова
  • вміння пріоритизувати задачі
  • здатність працювати з кількома процесами паралельно
  • гнучкість, адаптивність, клієнтоорієнтованість

Чим ми цікаві:

  • фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії
  • можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання
  • дружню підтримку від нашої команди
  • можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси
  • корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання
  • можливості кар'єрного зростання
  • стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет

До кожного із кандидатів в нашій компанії індивідуальний підхід! Надсилайте резюме!
HR manager, Руслана +38 (067) 638-58-58 або Telegram

Робота в компанії


Ми шукаємо однодумців в команду фанатів комп’ютерної індустрії.

Наша ціль: комп'ютер у кожен дім!

Зробити так, щоб в кожному домі був комп’ютер від TELEMART.UA.

Наша місія: комп'ютер – це просто!

Ми робимо все для того, щоб наші клієнти уникли труднощів у підборі та використанні комп’ютера.

Ми шукаємо таких самих захоплених і небайдужих людей, у яких комп'ютерна техніка і все, що з нею пов'язано, викликає жвавий інтерес і душевне тремтіння.

Як і в кожній команді однодумців, у нас є цінності, які допомагають нам розвиватися і досягати поставленої мети.

Наші цінності:

  • Поважати колег та їх труд.
  • Розділяти успіхи всієї команди.
  • Допомагати і підтримувати колег в їх роботі.
  • Відкрито ділитися своїми ідеями.

Слідуючи цим цінностям, ми змогли побудувати сильну команду професіоналів своєї справи.

З нами:

  • Легко зростати та розвиватися.
  • Комфортно працювати в дружній атмосфері.
  • Весело відпочивати.
  • Робота з насолодою і гарна оплата.

Якщо ви відчуваєте в собі сили і бажання бути частиною нашої команди, маєте можливість нам допомогти стати краще - чекаємо ваше резюме у вільній формі за адресою: hr@telemart.ua

Долучайся до команди TELEMART.UA, з нами цікаво!

Рефералка