Трансформація бізнесу та бренду TELEMART.UA

Відкриття шоуруму TELEMART.UA у Києві цього літа передувала велика робота над компанією та її брендом. Давно назріла потреба у новій айдентиці та позиціонуванні TELEMART.UA. Ви вже давно помітили, що змінився інтерфейс нашого веб-сайту, а стиль шоуруму значно відрізняється від магазинів, що існують. Тому сьогодні ми розповімо про ребрендінг, який змінив компанію TELEMART.UA у 2019 році.
Нове позиціонування TELEMART.UA
У компанії сформувалася нова амбітна мета: щоб комп'ютер від TELEMART.UA стояв у кожному будинку; щоб усе, що стосується комп'ютерної техніки (заміни, апгрейдів) вирішувалося лише за допомогою TELEMART.UA. Ця мета сформувала нове позиціонування компанії:
“Комп'ютери – це TELEMART.UA.
TELEMART.UA – це комп'ютери.”
Проте, TELEMART.UA – це більше, ніж магазин комп'ютерної техніки та периферії. Це перша платформа в Україні для світових комп'ютерних брендів, які представлені в одному місці та доступні клієнтам наживо.
Команда TELEMART.UA – це комп'ютерні гіки (computer geeks), які завжди готові ділитися своїми знаннями з усіма, хто потребує чи цікавиться комп'ютерними технологіями. Наша головна вимога при прийомі на роботу – це непідробний інтерес до комп'ютерних трендів та вміння розбиратися в них, тому в нашій команді саме ті люди, які щиро готові допомагати клієнтам у виборі потрібних комплектуючих або периферії.
“Компанія за 9 років існування почала виходити за рамки інтернет-магазину, яким була з самого початку, – розповідає Дмитро Кочиш, директор компанії TELEMART.UA. – З 2015 року ми почали співпрацювати з такими великими світовими брендами, як MSI, ASUS, GIGABYTE і таке партнерство зобов'язує зростати та розвиватися. За останні кілька років до них приєдналися й інші лідери ринку, а у нас сформувалася нішева спеціалізація компанії, команда відмінних фахівців та потреба змінювати айдентику TELEMART.UA, що ми й зробили.”
Ребрендингом компанії займалася студія дизайн-рішень PAW IT на чолі з Олександром Тарасовим. Робота над трансформацією бренду розпочалася з незначної, але важливої зміни у назві компанії, яка і продиктувала наступні нововведення. У існуючій назві “TeleMart” повністю змінилося написання. Тепер воно складається з великих букв. Також до нього додався префікс “.UA”, який наголошує на приналежності компанії до українського ринку та полегшує клієнтам завдання запам'ятати сайт компанії. Вже на логотипі помітні зміни у кольорах, які застосувала студія. Новими базовими кольорами стали графітовий сірий і м'який зелений на зміну помаранчевому і зеленому, що кричить. Нові кольори підкреслюють надійність та розвиток компанії. Разом із цими змінами кардинально змінився логотип та його геометрія. В основний логотип було впроваджено слоган “Комп'ютер у кожен дім”, який підтримує наше головне прагнення, щоб кожен будинок мав комп'ютер від TELEMART.UA. Так, графічний елемент у вигляді мультяшного персонажа-телевізора, що посміхається, зник з логотипу після спроб трансформувати і зберегти його. Цей милий персонаж більше не підходить компанії, яка виросла та якісно змінилася за 10 років разом із українським ринком. “Ми створили новий образ компанії за допомогою зрозумілих та простих ідей. Наша креативна студія допомогла TELEMART.UA зрозуміти та сформулювати усі їхні переваги. Ми пропрацювали недоліки в комунікаціях, маркетингу та дизайні, і в результаті створили точний новий образ компанії, – коментує Олександр Тарасов, креативна студія PAW IT. – Появі нового логотипу та слогану сприяло формування позиціонування компанії, в якому ми наголосили на раціональних перевагах TELEMART.UA: надійність, партнерство, якісний сервіс, широкий вибір товарів та співпраця зі світовими лідерами.” “Зміни у бізнесі, який виходить в офлайн (ред. – шоурум TELEMART.UA у Києві) та створює новаторські інструменти для українського ринку комп'ютерних технологій (ред. – Конфігуратор ПК), – це більше, ніж ребрендинг та рестайлінг. Саме тому ми назвали це трансформацією,” – додає Олександр. Разом із візуальним оновленням та відкриттям шоуруму у Києві змінилася і комунікація з клієнтами. Тепер окрім наших статей у блозі та соціальних мережах у нас з'явилися офлайн заходи. Разом із нашими партнерами ми влаштовуємо цікаві івенти, під час яких наші клієнти можуть повеселитися, дізнатися щось нове, познайомитись із представниками AMD, ASUS, Gigabyte, Kingston та інших компаній. На всіх івентах є розіграші та вікторини. Тому потрапивши на такий захід у шоурумі TELEMART.UA можна не лише добре провести час, а й виграти щось із комплектуючих чи периферії, наприклад комп'ютер, відеокарту чи навушники. У листопаді у TELEMART.UA пройшов вікенд, присвячений ретро-геймінгу. А это ASUS DAY та переможці у турнірі з CS:GO, які ми неодноразово проводимо і у себе у шоурумі та на виставках, де беремо участь. Також змінився формат комунікації із клієнтами. У нашому шоурумі ви можете одразу затестити бажаний товар, подивитися, як відбувається складання вашого комп'ютера та оперативно вирішити сервісні питання. І на цьому ми не зупиняємось, а постійно додаємо корисні онлайн та офлайн функції для наших клієнтів. “TELEMART.UA стає ближчим до клієнтів і ділиться корисною інформацією з усіма, хто цікавиться комп'ютерною технікою. Після ребрендингу ми зайняли зрозумілу та конкретну нішу комп'ютерних комплектуючих та периферії, та почали бити в одну точку по всіх каналах комунікації. Ми працюємо зі світовими компаніями безпосередньо, щоб надавати клієнтам лише найкращі якісні товари. І тому наша мета зробити бренд TELEMART.UA першою асоціацією з комп'ютером, який потрібен кожному: геймеру, дизайнеру, студенту, школяру, менеджеру чи директору, – каже Михайло Богданчиков, керівник маркетингу компанії.Нова назва, логотип та слоган
Нова комунікація з клієнтами