Регламент турніру “AfterLife” з “PUBG: Battlegrounds”

Формат проведення:
- SQUAD FPP ONLINE/OFFLINE (OFFLINE МОЖЛИВИЙ ЛИШЕ З КЛУБУ “AFTERLIFE” У М. ТЕРНОПОЛІ) 16 TEAMS;
- BO6 (ERANGEL, MIRAMAR, VIKENDI, ERANGEL, MIRAMAR, TAEGO);
- ВСІ КОМАНДИ ПОВИННІ ГРАТИ НА НАШОМУ ДІСКОРД СЕРВЕРІ У ВІДПОВІДНОМУ КАНАЛІ
Дата і час:
- 10.05.25;
- 17:00-22:00 EEST (ПІДКЛЮЧИТИСЬ ДО ДІСКОРДУ ЗА 30ХВ ДО ПОЧАТКУ).
Призи:
- 1 місце - 5200 грн;
- 2 місце - 3200 грн;
- 3 місце - 1600 грн.
Додаткова інформація:
- Участь у турнірі візьмуть перші шістнадцять команд. Якщо якась команда відмовиться від участі після реєстрації - її місце займе наступна в списку.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Всі матчі турніру проходять на визначених організаторами турніру картах;
1.2. Команда включає в себе N/4 гравців з активними аккаунтами Steam, кожна команда формується завчасно до початку турніру та реєструється за спеціальною формою. Адміністрація залишає за собою право оголошувати про склади команд тільки після завершення реєстрації. Гравець не може перебувати більш ніж в одній команді, якщо інше не вказано організаторами турніру;
1.3. Кожна команда зобов'язана заповнити анкету в заявці на участь, надавши достовірні дані. Реєстрація на турнір доступна до дня початку (10.05.25). Організатори турніру залишають за собою право відмовити в реєстрації будь-якому учаснику без пояснення причин;
1.4. Команди та її учасники зобов'язані своєчасно відповідати суддям та іншим організаторам турніру. Образлива і груба лексика, а також груба поведінка щодо організаторів заборонені, і можуть призвести до дискваліфікації команди або гравця. Неформальне спілкування в лобі гри або в залі для глядачів не повинне порушувати інших правил регламенту і на вимогу судді або коментатора турніру має бути припинено;
1.5. Під час турніру на місці проведення гравці команд мають зайти в кастомне лобі, де слідувати подальшим вказівкам організаторів;
1.6. Організатори турніру залишають за собою право вносити зміни в розклад матчів турніру. Про такі зміни всі команди будуть сповіщені негайно;
1.7. Порушення правил турніру може призвести до дискваліфікації гравця або команди. До порушень відносяться:
- непристойна поведінка в зоні місця проведення турніру;
- образа інших учасників, глядачів, опонентів або організаторів турніру та інші порушення громадського порядку;
- навмисне виключення гравців команди супротивника або суддів турніру з лобі;
- зміна вибору карт в разі відтворення ігрового лобі / сервера;
- флуд у чаті гри, створення перешкод для проведення турніру;
- використання скриптів, макросів, читів та інших видів програм які допомагають в грі.
1.8. З боку команди комунікацію щодо організації матчів і спірних ситуацій веде виключно капітан команди;
1.9. Після закінчення матчу результат гри вважається підтвердженим і оскарженню не підлягає;
1.10. Рішення щодо спірних ситуацій виносять виключно організатори турніру. Про вирішення проблеми суддя зобов'язаний повідомити капітанів обох команд за допомогою чату або особисто;
1.11. Рішення щодо спірної ситуації, винесене організатором турніру, є остаточним;
1.12. Якщо ви помітили суттєві порушення в проведенні турніру або маєте докази несправедливого рішення судді, скаргу можна подати безпосередньо представнику адміністрації на місці проведення.
2. СИСТЕМА НАРАХУВАННЯ ОЧОК
2.1. Місце в списку визначається сумою очок набраних за всі матчі. Сума очок - це набрані очки за вбивства + за зайняті місця в кожному з матчів;
Кількість очок за зайняті місця в матчі:
- Top 1 - 10pts;
- Top 2 - 6pts;
- Top 3 - 5pts;
- Top 4 - 4pts;
- Top 5 - 3pts;
- Top 6 - 2pts;
- Top 7 - 1pts;
- Top 8 - 1pts.
2.2. Кожне вбивство приносить команді 1 очко;
2.3. У разі якщо у двох або більше команд рівна кількість очок, місця розподіляються за кількістю вбивств.
3. ПОРЯДОК УЧАСТІ В МАТЧАХ ТА ТЕХ. ВИМОГИ
3.1. За 15 хвилин до початку матчу на сторінці буде опубліковано назву та пароль від кімнати;
3.2. У команд буде 15 хвилин на захід у лобі. Через 15 хвилин, гра стартує автоматично. Команди, які не встигли зайти в кімнату, не будуть допущені до матчу і отримають 0 очок у загальний залік;
3.3. Команда може почати матч в неповному складі, якщо в одного чи декількох з гравців виникли проблеми;
3.4. Кожен гравець у команді зобов'язаний увімкнути опцію запису повторів у налаштуваннях гри. У разі підозри, турнірний організатор має право вимагати надання демо-запису від конкретного гравця або всієї команди;
3.5. У разі дисконекту одного з гравців під час матчу, команда зобов'язана продовжувати гру в тому складі, який у неї залишився, якщо гравець не може повернутися в гру;
3.6. Заборонено передавати доступ до ігрового акаунту, пароль від лобі або ж іншими способами залучати людей, не задіяних у цьому матчі.
4. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ
4.1. Слоти обсерверів можуть займати тільки організатори, а також авторизовані турнірним організатором стримери;
4.2. Рестарт сервера може бути ініційований тільки турнірним організатором, у разі виявлення технічних проблем, які можуть вплинути на кінцевий результат на карті;
4.3. Усі претензії, пов'язані з порушенням правил гри під час матчу, подаються протягом 15 хвилин після закінчення матчу матчевому судді капітаном команди, інші скарги розгляду не підлягають;
4.4. У разі технічних збоїв або надзвичайних обставин матч може бути перенесений або переграний;
4.5. Рішення щодо змін ухвалюється організаторами та публікується офіційно.
5. ЧІТИ ТА ЗАБОРОНЕНЕ ПЗ
5.1. Заборонено використання будь-яких програм, що забезпечують перевагу перед іншими гравцями, або ж дають змогу модифікувати ігрові файли;
5.2. Використання будь-яких програм, зокрема “Reshade”, “SweetFX”, “VibranceGUI” та інші модифікації, які не стосуються клієнта гри, а також видалення файлів та інші маніпуляції з клієнтом призведуть до дискваліфікації команди;
5.3. Використання багів гри суворо заборонено;
5.4. Використання читів для перегляду крізь стіни, зменшення розкиду, автонаведення та ін. програм, що дають перевагу над іншими командами, призведе до негайної дискваліфікації.
6. НАСТРОЙКА ГРИ
6.1. Налаштування сервера:
- Tournament mode: 4xSquad FPP
- Map option: ‘Map name’, Sunny weather
- Server Region: Europe
- Zombie mode: off
- DBNO Revive: on
- DBNO Revive Casting time: 10s
- DBNO HP Decreasing Rate: 1x
- Player Camera Restriction: First person only
- Playzone progress: 1x
- Centralized circle: 0x
- Red Zone: Disabled
- Care Package Frequency: 1x
- Display End Circle Location: 0x
- End Circle location Rate: 0%
- End Circle Location Town, Field, Mountain: 1x
6.2. Налаштування транспорту:
- All settings: 1x
6.3. Налаштування зброї:
- Sniper Rifles: 1.5x
- DMRs: 2x
- Assault Rifles: 1.4x
- Hunting Rifles: 0x
- LMGs: 0.4x
- SMGs: 1.8x
- Shotguns: 0.9x
- Handguns: 0.4x
- Throwable: 1.3x
- Melee Weapons: 1.7x
- Crossbow: 0x
- Flaregun: 0x
6.4. Налаштування компонентів до зброї:
- Scope, Magazine, Stock and Grips, Muzzle: 1,3x
6.5. Налаштування розхідників:
- All medic’s, can: 1,3x
6.6. Налаштування екіпірування:
- Helmet Lv1-2: 1,3x
- Helmet Lv3: 0x (only care package)
- Armor Lv1-3: 1,3x
- Bag’s Lv1-3: 1,3x
6.7. Інші налаштування:
- Costumes: 1x
- Ammunitions: 1,8x
6.8. Налаштування зони: (Circle Number Delay Wait Move DPS Shrink Spread Land Ratio):
- 1 90 180 270 0.6 0.4 0.5 0
- 2 0 90 120 0.8 0.55 0.56 0
- 3 0 60 120 1 0.6 0.56 0
- 4 0 60 150 3 0.6 0.56 1
- 5 0 50 120 5 0.65 0.56 0
- 6 0 50 120 8 0.65 0.56 0
- 7 0 50 90 10 0.65 0.56 0
- 8 0 50 60 14 0.7 0.56 1
- 9 0 10 160 18 0.001 10 0